news-background
news-background

مارول اطلاعات تازه‌ای از The Eternals فاش کرد؛ پوستر جدید Black Widow؛ دنیاهای موازی گام بعدی در تکامل دنیای سینمایی مارول

وقتی «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول اعلام کرد که به آمریکای جنوبی سفر می‌کند تا در کامیک کان سائو پائولو حاضر شود، بسیاری از هواداران در مورد اینکه او چه جزئیاتی ممکن است از فاز جدید «دنیای سینمایی مارول» فاش کند گمانه‌زنی می‌کردند. شنبه شب با آغاز کنفرانس، جمعیت همچون هواداران آمریکایی در سن دیه‌گو، بار دیگر او را تشویق کردند و فریاد «فایگی! فایگی!» سر دادند.

فایگی ابتدا تصاویر جدیدی از سریال‌های دیزنی‌+ شامل «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) و «وانداویژن» (WandaVision) و «لوکی» (Loki) را رونمایی کرد. او از دنباله‌ی «دکتر استرنج» و «ثور» و نیز «شانگ چی» گفت و بعد سپس توجهات را به «جاودانان» (The Eternals) به کارگردانی «کلوئی زائو» معطوف ساخت که ۶ نوامبر سال آینده (۱۵ آبان ماه ۱۳۹۹) اکران می‌شود.

مدیر مارول با رونمایی از ویدیویی کوتاه از فیلم «جاودانان» با حضور «ریچارد مدن»، «کمیل نانجیانی»، «انجلینا جولی»، «سلما هایک»، «لورن ریدلاف»، «برایان تایری هنری»، «لیا مک‌هیو»، «دان لی»، «کیت هرینگتن» و «جما چان» هواداران را غافلگیر کرد. فایگی پس از پایان ویدیویی که صحنه‌های مختلف فیلم و شخصیت‌های پرشمارش را نمایش می‌دهد، می‌گوید که این فیلم «دنیای سینمایی مارول» را بازتعریف کرده و تغییر می‌دهد.

شخصیت‌های فیلم در بخش‌های مختلفی از زمین ساکن شده‌اند و این مسئله نشان‌دهنده‌ی تنوع نژادی در نظر گرفته شده برای پروژه است. در این ویدیو شخصیت‌ها از قدرت‌های‌شان استفاده می‌کنند و به نظر می‌رسد که رابطه‌ای رمانتیک میان شخصیت سرسی با بازی چان و ایکاریس با بازی مدن وجود دارد. جولی هم با موهای بلوند دیده شده و در چند صحنه‌ی اکشن وارد درگیری می‌شود. در پایان ویدیو شخصیت هایک می‌گوید: «این دنیا ما را تغییر داده، باید از آن محافظت کنیم.»

فایگی می‌گوید این ویدیو تا چند ماه آینده به صورت آنلاین منتشر نخواهد شد. او تصاویر جدیدی از فیلم «بیوه‌ی سیاه» (Black Widow) را هم رونمایی می‌کند. این ویدیو نیز حاوی صحنه‌هایی با حضور شخصیت «ناتاشا» با بازی «اسکارلت جوهانسن» و «یلنا» با بازی «فلورنس پیو» است. فایگی ضمناً پوستر ویژه‌ای از فیلم را هم رونمایی می‌کند.

مدیر استودیوی مارول شنبه شب در بخش دیگری از کنفرانس اعلام می‌کند که فیلمبرداری سریال‌های «مون نایت» (Moon Knight)، «خانم مارول» (Ms. Marvel) و «شی-هالک» (She-Halk) در سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود و تا پایان سال آینده‌ی میلادی آماده‌ی نمایش از دیزنی+ خواهد بود. فایگی پس از پایان کنفرانس در مصاحبه‌ی دیگری تأیید کرد که شخصیت «واندا ماکسیموف» با بازی «الیزابت اولسن» در سریال «واندا‌ویژن» سرانجام از تمامی قدرت خود استفاده خواهد کرد و تبدیل به «اسکارلت ویچ» می‌شود.

فایگی ادعا می‌کند که دنیاهای موازی گام بعدی قصه‌گویی برای استودیوی مارول خواهد بود. او می‌گوید: «وقتی دنیای سینمایی مارول را آغاز کردیم، مهم معرفی «تونی استارک» و زره «مرد آهنی» او به دنیا بود. سپس به مردم آزگاردی‌ها را شناساندیم، و بعد ابرسربازها و آنگاه همگی آنان را در «انتقام‌جویان» جمع کردیم. من همیشه عاشق فیلم‌های فضایی بوده‌ام و داستان‌هایی که در کهکشان‌های دیگر روایت می‌شدند را دوست داشتم، به همین دلیل بود که «محافظین کهکشان» را ساختیم و با استقبال مخاطبین فیلمی همچون «آخر بازی» را تولید کردیم. همیشه دوست داشتم فیلمی در مورد سفر در زمان هم بسازیم، اتفاقی که سرانجام با «آخر بازی» محقق شد. دنیا‌های موازی گام بعدی در تکامل دنیای سینمایی مارول است و «دکتر استرنج در دنیاهای موازی جنون» مسیر را برای سریال‌های دیزنی+ هموار می‌کند.»

فایگی به همین اطلاعات بسنده نکرد و وعده داد که برای تولید فیلم کراس‌اور دیگری در سطح «آخر بازی» برنامه‌ریزی کرده است. او می‌گوید: «دنیای سینمایی مارول به هم مرتبط است اما تمرکز ما هر بار بر یک فیلم معطوف است... و سعی می‌کنیم داستان این شخصیت‌ها را تکامل دهیم. آنگاه بله، جمع کردن همه‌ی آن‌ها در کنار هم با برنامه‌ریزی دقیق همیشه جذاب خواهد بود. طرح و برنامه‌ای که به شما وعده می‌دهم در حال انجام است.»

تهیه‌کننده‌ی مارول به پرسش اساسی دیگری هم پاسخ می‌دهد و تأیید می‌کند که «جاودانان» از وجود «انتقام‌جویان» آگاهی دارند. او می‌گوید: «انتقام‌جویان چیز زیادی در مورد «جاودانان» نمی‌دانند. سلستیال‌ها نقش مهمی در فیلم دارند، موجوداتی که در «محافظین کهکشان» دیده‌ شدند. در «جاودانان» ما آنان را به صورت کامل می‌شناسیم و با قدرت عظیم‌شان آشنا می‌شویم.»

پروژه‌های بعدی استودیوی مارول شامل «بیوه‌ی سیاه» (Black Widow) در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹)، سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and The Winter Soldier) برای پاییز ۲۰۲۰ (پاییز ۱۳۹۹)، «جاودانان» (The Eternals) در ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ماه ۱۳۹۹)، «شنگ چی و افسانه‌ی ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) در ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۹)، سریال «وانداویژن» (WandaVision) در بهار سال ۲۰۲۱ (بهار ۱۴۰۰)، سریال «لوکی» (Loki) در بهار سال ۲۰۲۱ (بهار ۱۴۰۰)، «دکتر استرنج و عوالم چندگانه‌ی جنون» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) در ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰)، «مرد عنکبوتی ۳» (Spider-Man 3) در ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ماه ۱۴۰۰)، سریال انیمیشن «چه می‌شود اگر…» (What if…?) در تابستان ۲۰۲۱ (تابستان ۱۴۰۰)، «شاهین‌چشم» (Hawkeye) در پاییز ۲۰۲۱ (پاییز ۱۴۰۰)، «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) در ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰)، و «پلنگ سیاه ۲» (Black Panther 2) در ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) می‌شود. تاریخ پخش سریال‌های «خانم مارول» (Ms. Marvel)، «مون نایت» (Moon Knight) و «شی-هالک» (She-Hulk) هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید