news-background
news-background

«لئوناردو دی‌کاپریو» و کارگردان Moonlight فیلمی بر اساس مستند نامزد اسکار می‌سازند

«بری جنکینز» که در سال‌های اخیر فیلم‌های تحسین‌شده‌ی «اگر خیابان بیل به حرف می‌آمد» (دانلود فیلم If Beale Street Could Talk با لینک مستقیم) و «مهتاب» (دانلود فیلم Moonlight با لینک مستقیم) را ساخته، با همکاری «لئوناردو دی‌کاپریو» فیلمی داستانی بر اساس مستند نامزد اسکار «ویرونگا» (دانلود مستند Virunga با لینک مستقیم) می‌سازند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

جنکینز برای نوشتن فیلمنامه‌ی این فیلم جدید قرارداد بسته و دی‌کاپریو تهیه‌کننده‌ی پروژه است. این مستند به کارگردانی «اورلاندو ون آینسیدل» رنجرهایی را دنبال می‌کرد که در پارک ملی آفریقا جان خود را به خطر می‌انداختند تا از گوریل‌ها محافظت کنند. «ویرونگا» یکی از بهترین مستند‌های دهه‌ی گذشته نامیده می‌شود.

کارگردان «مهتاب» یکی از پرکارترین فیلمسازان امروز هالیوود است. او در حال پشت سر گذاشتن مراحل پایانی سریال «راه‌آهن زیرزمینی» (The Underground Railroad) برای آمازون است. پس از پایان این پروژه در مقام نویسنده و کارگردان، جنکینز باید فیلم بیوگرافیکالی «آلوین ایلی» طراح رقص سرشناس را بسازد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

دی‌کاپریو به عنوان تهیه‌کننده اخیراً سریال تاریخی «گرنت»‌ (دانلود سریال Grant با لینک مستقیم) را ساخته است. این سریال که از شبکه‌ی History روی ایر رفت ۳ میلیون بیننده را برای اپیزود اول جذب کرد. داستان «گرنت» در مورد یکی از پیچیده‌ترین شخصیت‌های تاریخی آمریکا «یولیسس اس. گرنت» است. دی‌کاپریو به عنوان بازیگر نیز به زودی باید در فیلم تاریخی دیگری به نام «قاتلین ماه گل» (دانلود فیلم Killers of the Flower Moon با لینک مستقیم) به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» جلوی دوربین برود.

تاریخ فیلمبرداری و پخش اقتباس جدید از مستند «ویرونگا» مشخص نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید