news-background
news-background

قسمت سوم Kissing Booth مخفیانه فیلمبرداری شده و سال ۲۰۲۱ از نت‌فلیکس پخش می‌شود

 

قسمت سوم فیلم کمدی و رمانتیک به‌شدت محبوب «غرفه بوسه»‌ مخفیانه در آفریقای جنوبی فیلمبرداری شده و مراحل پس از تولید را پشت سر می‌گذارد.

«غرفه بوسه ۲» (دانلود فیلم The Kissing Booth 2 با لینک مستقیم) دومین قسمت از چندگانه‌ی محبوب نت‌فلیکس، در حال حاضر رتبه‌ی اول پربیننده‌ترین فیلم‌های شبکه را در اختیار گرفته. به دنبال موفقیت این دو فیلم به کارگردانی «وینس مارسلو»، نت‌فلیکس برای تولید قسمت سوم هم چراغ سبز نشان داد. اما یکشنبه شب گزارش شد که فیلمبرداری «غرفه بوسه ۳» همزمان با قسمت دوم در آفریقای جنوبی انجام شده و مراحل پس از تولید را پشت سر می‌گذارد تا در سال ۲۰۲۱ آماده‌ی انتشار شود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«جوئی کینگ» بازیگر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی فیلم یکشنبه با حضور در یک ویدیو کنفرانس فیلمبرداری قسمت سوم را تأیید کرد. در این فیلم رابطه‌ی رمانتیک میان «ال» با بازی کینگ و دوست پسرش «نوآح» با بازی «جیکوب الوردی» و بهترین دوست او «لی» با بازی «جوئل کورتنی» دنبال خواهد شد. «غرفه بوسه ۳» در تابستان و پیش از رفتن «ال» به کالج روی می‌دهد و او بین نوآح و لی یکی را انتخاب کند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«غرفه بوسه» بر اساس رمان‌های «بث ریکلز» توسط «وینس مارسلو» اقتباس شده‌اند. «جی آرنولد» در نگارش فیلمنامه‌ی قسمت دوم نقش داشت. منتقدین نقطه‌ی قوت «غرفه‌ی بوسه ۲» را نه روابط رمانتیک بسیارش، بلکه کینگ دانستند که نمایش دلنشین در این فیلم داشت. قسمت دوم ۲۴ ژوئیه (۴ مرداد ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش شد.

نت‌فلیکس علاوه بر این چندگانه که به صورت ویژه بر روی روابط رمانتیک نوجوانان متمرکز است، مجموعه فیلم‌های «به همه پسرانی که قبلاً دوست داشته‌ام»‌ (دانلود فیلم To All the Boys I’ve Loved Before با لینک مستقیم) را به تولید رسانده است. شاخص‌ترین سریال‌های نوجوانانه‌ی این شبکه «الیت» (دانلود سریال Elite با لینک مستقیم) و «چیزهای عجیب» (دانلود سریال Stranger Things با لینک مستقیم) است که تولید فصل‌های بعدی آن‌ها به تأیید رسیده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ مرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۰۰

منتظر صحنهای مخفی هستیم :D

نمایش اسپویل