news-background
news-background

یک فیلم بر اساس سریال کلاسیک Knight Rider ساخته می‌شود

کمپانی «اسپای‌گلس میدیا» و «اتمیک مانستر» با مدیریت «جیمز گان» و «مایکل کلر» اعلام کردند که فیلمی بر اساس سریال تلویزیونی اکشن و کلاسیک «نایت رایدر» (Knight Rider ) توسعه می‌دهند. «تی‌جی‌ فیکسمن» که سابقه‌ی نویسندگی برای بازی‌های ویدیویی را دارد فیلمنامه‌ی این پروژه را می‌نویسد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

سریال «نایت رایدر» به نویسندگی «گلن ای. لارسن» در خلال سال‌های ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۶ از شبکه‌ی NBC روی ایر رفت و «دیوید هسلهاف» را به شهرت رساند. داستان سریال در مورد یک خودروی پیشترفته به نام KITT و راننده‌ی آن «مایکل نایت» با بازی هسلهاف است. این سریال چنان محبوبیتی پیدا کرد که در سال‌های بعد موجب ساخته شدن اسپین‌آف، فیلم، بازی ویدیویی، نوشته شدن کتاب و نمایشگاهی به نام «نایت‌کان» شد.

از داستان فیلم اطلاعاتی منتشر نشده اما گفته می‌شود که در زمان حال روی می‌دهد و لحن ضد-تشکیلاتی سریال را حفظ می‌کند. فیکسمن سابقه‌ی نگارش داستان بازی‌های «رچد و کلنک» (Ratchet and Clank) و «مقاومت: سقوط بشر» (Resistance: Fall of Man) را دارد. در عرصه‌ی سینما او فیلمنامه‌ی «یک شب در هادسون» (One Night On the Hudson) را به یونیورسال، «برادری جادو» (Brotherhood of Magic) را به استودیوی ام‌جی‌ام دارد. فیکسمن اخیراً ایده‌ی فیلمنامه‌ی «یاغی» (Rogue) را به اس‌تی‌اکس فروخته است.

کمپانی «اتمینک مانستر» به زودی فیلم‌های «احضار: شیطان وادارم کرد» (The Conjuring: The Devil Made Me Do It) را برای نیو لاین سینما، «کسی در خانه شماست» (There's Someone Inside Your House) را برای نت‌فلیکس و «مورتال کامبت» را برای نیو لاین می‌سازد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید