news-background
news-background

فصل هشتم «Suits» بدون «مگان مارکل» و «پاتریک آدامز» ساخته می‌شود

شبکه USA سفارش ساخت فصل هشتم سریال «Suits» را صادر کرد. این شبکه همچنین رسماً تأیید کرده است که «مگان مارکل» و «پاتریک جی. آدامز» پس از پایان فصل هفتم از سریال جدا خواهند شد. بازیگرانی که برای فصل هشتم بازمی‌گردند شامل «گابریل مکت»، «سارا رافرتی» و «ریک هافمن» هستند که در کنار «دولی هیل» بازیگر جدید سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

پخش نیمه دوم از فصل هفتم سریال «Suits» از 28 مارس آغاز می‌شود و در تاریخ 25 آپریل با یک اپیزود دو ساعته به پایان می‌رسد تا شخصیت‌های «ریچل زین» (مارکل) و «مایک راس» (آدامز) با سریال وداع کنند. در نیمه دوم این فصل که ضمناً زمینه‌ساز سریال جدید دیگری خواهد بود با نقش‌آفرینی «جینا تورس»، انتظار می‌رود شاهد ازدواج مایک و ریچل باشیم که چند هفته پیش از مراسم عروسی مارکل و «شاهزاده هری» در دنیای واقعی به تصویر کشیده می‌شود.

جدایی «پاتریک آدامز» به معنای آن نیست که دیگر او را در نقش «مایک راس» نخواهیم دید، و همان‌طور که «جینا تورس» پس از جدایی‌اش چندین بار در نقش «جسیکا» به سریال بازگشته است، احتمالاً در فصول بعدی سریال شاهد حضور او باشیم.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ۰۹:۳۵

چرا اخه شخصیت مایک راس خیلی خوب بود خیلی بد میشه که اینطوری ?☹☹☹

نمایش اسپویل
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ۲۲:۵۸

ای بابا. معلوم نیست دلیل جداییشون از سریال؟ امیدوارم که سریال بهم نریزه. جزء بهترین سریال هایی که هست که تا حالا دیدم. به شدت خوش ساخت و داستان عالی

نمایش اسپویل
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ۱۶:۰۶

دوتا از شخصیت های عالی فیلم چرا باید حذف بشن اخه

نمایش اسپویل
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ۱۵:۳۱

یکی از خوش ساخت ترین سریال هایی هست که دیدم! شخصیت پردازی قوی و کارگردانی قوی تونست از این سریال یه درام ماجرایی خیلی خوب بسازه! امیداورم بازم تو رنج خودش بالا بمونه

نمایش اسپویل