news-background
news-background

فصل دوم سریال Batwoman: اولین تصاویر از بازیگر جدید «بت‌وومن»

جمعه گذشته اولین تصاویر از «جاویسیا لزلی» در فصل دوم سریال «بت‌وومن» (دانلود سریال Batwoman با لینک مستقیم) شبکه‌ی CW منتشر شد. در این تصاویر که لزلی از طریق صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرده، او در لباس نمادین شخصیت «بت‌وومن» دیده می‌شود. هرچند در این تصویر تنها از سر او گرفته شده اما تصاویر دیگری که از پشت صحنه‌ی سریال درز کرده لزلی را به صورت کامل در لباس «بت‌وومن» نشان می‌دهد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در تصاوی پشت صحنه شخصیت‌های دیگر سریال از جمله «مگان تندی» در نقش «سوفی مور» نیز به چشم می‌خورند. فیلمبرداری فصل دوم در ونکوور در حال انجام است و انتظار می‌رود اپیزودهای جدید در سال ۲۰۲۱ پخش شوند.

 

فصل دوم سریال Batwoman

 

«کارولاین درایز» در رویداد مجازی «فن‌دوم» توضیح داده بود:‌ «وقتی جاویسا برای این نقش تست بازیگری داد، شاید پس از پنج ثانیه بر همه روشن شد [که او باید انتخاب شود.] این تست از طریق اپلیکیشن «زوم» برگزار شد... بسیار روشن بود که جاویسا برای این نقش ساخته شده.»

درایرز در ادامه گفت:‌ «کار دیگری که او انجام داده بود اما من پس از انتخابش متوجه شدم این بود که او برای یک فیلم ورزشکاری هم تست بازیگری داده بود... یکی از کارهایش این بود که یک تایر بزرگ را به سرعت می‌غلتاند. با خود گفتم: خدای من، تنها کاری که لازم بود انجام دهم این بود که این فیلم را ببینم.»

 

زمان پخش سریال Batwoman

 

لزلی در فصل دوم پس از جدایی ناگهانی «روبی رز» نقش «رایان وایلدر» را بازی می‌کند. او در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشت: «گاتهام، گوش به زنگ باش، لباس پوشیده و آماده‌ام...» او پیش‌تر در مورد این شخصیت گفته بود: «وقتی که توصیف شخصیت را خواندم، دیدم که کاملاً به من می‌خورد. بسیار لذت بردم که او ترکیبی است از یک فرد جسور و پراشتباه، و کسی که دوست ندارد به او امر و نهی کنند، کسی که دوست ندارد از قوانین تبعیت کند.»

فصل دوم «بت‌وومن» قرار است سال ۲۰۲۱ از شبکه‌ی CW پخش شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ مهر ۱۳۹۹ ۲۳:۴۲

آخه عکس رو نگاه کنید !!!!!! من که مردم از خنده !!! خدا هالیوودِ قبل از این مسائل رو بیامرزه !!

نمایش اسپویل