news-background
news-background

فصل جدید سریال‌های Solar Opposites و Crossing Swords ساخته می‌شود

شبکه‌ی هولو که در طول چند ماه اخیر پخش انیمیشن‌های اریجینال و بزرگسالانه‌ی «سولار آپوزیتس» (دانلود سریال Solar Opposites با لینک مستقیم) و «شمشیرهای متقاطع» (دانلود سریال Crossing Swords با لینک مستقیم) را آغاز کرده، به تازگی اعلام کرد که فصل‌های بعدی آن‌ها را می‌سازد. «سولار آپوزیتس» که سفارش ساخت دو فصل را دریافت کرده بود برای فصل سوم نیز بازخواهد گشت، در حالی که «شمشیرهای متقاطع» سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرده است.

هولو در سال ۲۰۱۳ با سریال «اعجوبه‌ها» (The Awesomes) وارد تولید عناوین انیمیشن تلویزیونی شده بود. قسمت اول «سولار آپوزیتس» که ۸ می پخش شد، به پربیننده‌ترین اپیزود کمدی اریجینال شبکه تا امروز لقب گرفت. پخش «شمشیرهای متقاطع» نیز از ۱۲ ژوئن پخش شده بود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«سولار آپوزیتس» به نویسندگی «جاستین رویلند» و «مایک مک‌ماهان» سفارش ساخت فصل سوم در قالب ۱۲ اپیزود را دریافت کرده است. این دو نویسنده به همراه «جاش بایسل» تهیه‌کنندگان اجرایی سریال نیز خواهند بود. صداپیشگان سریال در فصل اول شامل رویلند، «توماس میدلدیچ»، «شان جیامبرون» و «ماری مک» می‌شدند و برای فصل‌های بعدی بازخواهند گشت. داستان سریال در مورد چهار موجود فضایی است که از سیاره‌ی خود به زمین آمده‌اند تا زندگی تازه‌ای آغاز کنند.

«شمشیرهای متقاطع» به نویسندگی «تام روت» سفارش ساخت یک فصل ۱۰ اپیزودی دیگر را دریافت کرده است. سونی پیچکر تلویژن این فصل را تولید خواهد کرد. روت نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی این پروژه و «نیکلاس هولت»، «آدام می»، «تارا استرانگ»، «تونی هیل»، «لوک اوانز»، «سث گرین»، «آدام پلی»، «برکین مایر» و «وندی مک‌لندن-کووی» صداپیشگان آن در فصل اول بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید