news-background
news-background

فاکس فصل چهارم The Masked Singer را می‌سازد

سلبریتی‌های بیشتری در لباس‌های عجیب و غریب در فصل چهارم «خواننده‌ی نقاب‌دار» (دانلود سریال The Masked Singer با لینک مستقیم) ظاهر می‌شوند. شبکه‌ی فاکس چهارشنبه شب اعلام کرد که فصل چهارم این مسابقه‌ی خوانندگی را به تولید خواهد رساند. قسمت پایانی فصل سوم ۲۰ ماه می روی ایر می‌رود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«لکلان مرداک» مدیر عامل فاکس می‌گوید شبکه در نظر دارد علی‌رغم توقف فیلمبرداری پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی فصل جدید را پاییز آینده پخش کند: «در صورتی که شرایط اجازه بدهد، ما در نظر داریم فیلمبرداری فصل چهارم «خواننده‌ی نقاب‌دار» را اوایل ماه آگست انجام دهیم تا آن را در فصل پاییز آماده‌ی پخش کنیم.»

پخش فصل سوم این مسابقه با اجرای «نیک کنان» اوایل فوریه گذشته آغاز و «جیمی فاکس» به «نیکل شوارزینگر»، «رابین تیکل»، «جنی مک‌کارتی» و «کن جونگ» به عنوان داور اضافه شده بود. سلبریتی‌هایی که در این فصل ظاهر شده‌اند شامل «سارا پیلین»، «راب گرانکوفسکی»، «برت مایکل»، «تونی هاک»، «بلا تورن»، «چاکا خان» و «لیل وین» می‌شوند.

تولید فصل چهارم غافلگیرکننده نبود چرا که «خواننده‌ی نقاب‌دار» یکی از پربیننده‌ترین عناوین شبکه‌ی فاکس است. فصل دوم سریال مشترکاً به همراه «ما همینیم» (This Is Us) در رده‌ی اول پربیننده‌ترین برنامه‌های سرگرمی در فصل تلویزیونی گذشته قرار گرفت. بنابر ادعای فاکس این اولین بار بود که یک سریال ریلیتی چنین رتبه‌ای را تصاحب می‌کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید