news-background
news-background

عنوان و تاریخ اکران Transformers 7 مشخص شد

پارامونت اعلام کرد که عنوان قسمت هفتم فیلم‌های «تبدیل‌شوندگان» که فیلمبرداری آن به تازگی آغاز شده، «تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران» (Transformers: Rise of the Beasts) خواهد بود. این جزئیات در یک رویداد مجازی با حضور «استیون کیپل جونیور» کارگردان، «لورنزو دی بوناونتورا» تهیه‌کننده و «آنتونی راموس» و «دامینیک فیشبک» ستارگان فیلم فاش شد.

قسمت هفتم چندگانه به خط داستانی محبوب «جنگ جانوران» (Beast Wars) در بروکلین سال ۱۹۹۴ می‌رود. این فیلم روایت «بامبلبی» (Bumblebee) به کارگردانی «تراویس نایت» را پی می‌گیرد که داستانی در سال ۱۹۸۷ بازگو کرد. داستان قسمت هفتم علاوه بر نیویورک در پرو نیز روی می‌دهد و به گفته دی بوناونتورا نبرد میان اوتوبات‌ها و دیسپتیکن‌ها را روی زمین به تصویر می‌کشد.

کیپل جونیور می‌گوید: «جذابیت «تبدیل‌شوندگان» در حالت کلی این است که گونه‌های مختلفی از «تبدیل‌شوندگان» وجود دارد. نشان‌های متفاوت و دسته‌بندی‌های متفاوتی وجود دارند و «جنگ جانوران» اتفاقاً یکی از این [اختلافات] است... در این فیلم ما، آن‌ها حیواناتی ماقبل تاریخی‌اند که با سفر در زمان و مکان، به زمین می‌آیند، و این تنها چیزی است که می‌توانم به شما بگویم... جانورانی قدرتمندند، دشمن آشنایی دارند، هر کسی که با داستان‌ها آشنا باشد [می‌داند که این دشمنان] پریدیکن‌ها هستند.»

در قسمت هفتم به جای «شایا لبوف» یا «مارک والبرگ»، «تبدیل‌شوندگان» شخصیت‌های انسانی با بازی «آنتونی راموس» و «دامینیک فیشبک» را معرفی خواهد کرد. فیشبک شخصیتش در فیلم را «یک پژوهشگر هوش مصنوعی که در یک موزه کار می‌کند» توصیف کرده و اضافه می‌کند: «او سعی دارد در زندگی پیشرفت کند، اما رئیس او اعتبار کارش را به نام خود می‌زند.»

راموس اخیراً در موزیکال «در ارتفاعات» (In the Heights) دیده شده است. او شخصیت «نوآح» در فیلم «تبدیل‌شوندگان ۷» را یک «نابغه الکترونیک» می‌خواند و اضافه می‌کند: «او با مادر و برادرش زندگی می‌کند و از عزیزانش مراقبت. سابقه عضویت در ارتش را دارد و سعی می‌کند راهش را در زندگی بیابد. نوآح همیشه تحت فشار است.»

در این رویداد یک ساعته تصاویری از شخصیت‌های محبوب دنیای «تبدیل‌شوندگان» که قرار است در قسمت هفتم ظاهر شوند به نمایش گذاشته شد. تهیه‌کننده فیلم در پایان می‌گوید اگرچه «بامبلبی» نسبت به فیلم‌های «مایکل بی» کم‌هزینه‌تر بود، اما قسمت هفتم «مقیاسی عظیم‌تر» دارد و از صحنه‌های اکشن بزرگ و تماشایی برخوردار است.

«تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران» ۲۴ ژوئن سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید