news-background
news-background

«شوری» مُرده است! پوسترهای جدید Avengers: Endgame سرنوشت Valkyrie و Shuri را تأیید می‌کند

[حاوی اسپویلر از «جنگ بی‌نهایت»] پوسترهای جدید مارول برای شخصیت‌های فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) که ساعاتی پیش رونمایی شد تا هواداران بدانند چه کسانی از وقایع «جنگ بی‌نهایت»‌ جان سالم به در بردند، چه کسانی از بین رفتند و احتمال بازگشت چه شخصیت‌هایی وجود دارد.

مهمترین مسئله‌ای که پوسترهای جدید فاش می‌کنند این است که «پرنسس شوری» با بازی «لاتیشیا رایت» از جمله افرادی است که در فیلم «جنگ بی‌نهایت» خاکستر می‌شود. این نکته از آنجا مشخص شد که پوسترهای قهرمانان بازمانده رنگی و شخصیت‌های از دست رفته، با رنگ سیاه و سفید طراحی شده بودند.

اما اطلاعات دیگری که از پوسترها برداشت شد این بود که «واکیری» با بازی «تسا تامپسون» هنوز زنده است و به «آخر بازی» باز خواهد گشت. شخصیت او اولین بار در فیلم «ثور: رگنوراک» ظاهر شد اما در «جنگ بی‌نهایت»‌ غایب بود. اکنون می‌دانیم که او یکی از بازماندگان حمله‌ی «تانوس» است.

یکی دیگر از شخصیت‌هایی که در فیلم «جنگ بی‌نهایت» سرنوشت نامعلومی داشت، «وونگ» با بازی «بندیکت وونگ» بود که آخرین بار پس از درگیری با مینیون‌های «تانوس» قصد داشت به «قدس‌الاقداس» (Sanctum Sanctorum) بازگردد.

مارول پوستری برای «لوکی» برادر حقه‌باز «ثور» هم منتشر کرده که در ابتدای «جنگ بی‌نهایت» توسط «تانوس» کشته شد. این شخصیت شرور با بازی «تام هیدلستون» حتی تا وقایع پایانی فیلم هم دوام نیاورد، بنابراین این سؤال مطرح می‌شود که آیا امکان بازگشت او وجود دارد یا نه. در صورتی که قهرمانان انتقام‌جوی باقی مانده بتوانند با سنگ‌های بی‌نهایت قهرمانان از دست رفته را بازگردانند، آیا این کار شامل حال «لوکی» هم می‌شود یا نه؟ او یکی از شخصیت‌های مُرده قلمداد می‌شود، اما اگر امکان بازگشت او وجود نداشت مارول پوستری برای او منتشر نمی‌کرد.

پس از اکران «کاپیتان مارول» بسیاری از هواداران در شبکه‌های اجتماعی از دیزنی و مارول درخواست کردند شخصیت‌های «والکیری» و «کاپیتان مارول» با بازی «بری لارسن» را در کنار هم قرار دهد و حتی پوسترهایی برای آنان طراحی کردند. تامپسون اخیراً در مصاحبه با «سینمابلند» در این باره گفت: «معلوم است که دوست دارم با بری همکاری کنم... به نظر من هر دوی ما اعضای تازه وارد «دنیای سینمایی مارول» هستیم، بنابراین هر دوی ما هنوز باور نداریم که این فرصت را در اختیارمان قرار داده‌اند... و به همین دلیل ایده‌ی جالبی خواهد بود اگر کاری انجام دهیم که برای هواداران دختر جوان یا هر کسی به عنوان یک زن را هیجان‌زده کند. بنابراین کسی نمی‌اند این همکاری شکل می‌گیرد یا نه. اما از [موفقیت فیلم «کاپیتان مارول»] خوشحالم...»

خوشبختانه با تأیید شدن حضور «والکیری» در «آخر بازی»، هواداران لازم نیست برای دیدن این دو شخصیت در کنار هم زیاد منتظر بمانند. دیزنی «انتقام‌جویان: آخر بازی» را در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در سراسر دنیا اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۵۳

کاش مرد سنگی هم بیاد. اخه خیلی باحال بود مخصوصا صداش.(هی من)

نمایش اسپویل
۷ فروردین ۱۳۹۸ ۰۲:۵۴

امیدوارم اونایی که مردن خیلی ضایع و الکی برنکردن و خاطره خوب قسمت سوم و خراب نکنن و اینکه دکتر استرنج کارس که کرده یه چیز باحال و معقول باشه

نمایش اسپویل