news-background
news-background

شوخی «رایان رینولدز» با Justice League و Green Lantern و علت تأخیر در Deadpool 3

«رایان رینولدز» که مدت‌هاست فیلم «فانوس سبز» (دانلود فیلم Green Lantern با لینک مستقیم) خودش را تمسخر می‌کند، اخیراً ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و نه فقط آن فیلم بدنام را دوباره تدوین کرده بلکه طعنه‌ای هم به کات اسنایدر برای «لیگ عدالت» (دانلود فیلم Justice League با لینک مستقیم)، «دووین جانسون» و حتی «تام کروز» زده است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

رینولدز سه‌شنبه ۴ آگست در صفحه‌ی توئیتر خود نوشت: «من در فیلم «بلک آدام» (Black Adam) نقش «هاکمن» را بازی نمی‌کنم. اما واقعاً هر کاری که «راک» از من بخواهد انجام می‌دهم.» رینولدز و جانسون در فیلم «هابز و شا» (دانلود فیلم Hobbs & Shaw با لینک مستقیم) سابقه‌ی همکاری دارند و قرار است در فیلم اکشن «هشدار قرمز» (دانلود فیلم Red Notice با لینک مستقیم) نت‌فلیکس در کنار هم بازی کنند.

رینولدز در ادامه می‌نویسد: «با این حال مشتاقم در کات زک اسنایدر برای «لیگ عدالت» بازی کنم و حتی شنیده‌ام که حتی ممکن است در آن از پیش بازی کرده باشم.»

ستاره‌ی «ددپول» (دانلود فیلم Deadpool با لینک مستقیم) سپس در پیام دیگری ادعا کرد: «این ویدیوی محرمانه‌ی کات رینولدز از فیلم «فانوس سبز» است که همه‌ی شما منتظرش بودید. برای اینکه تا حد ممکن نواقصش را برطرف کنیم تغییرات هوشمندانه‌ای در آن ایجاد کرده‌ایم.»

در این ویدیو «صحنه‌ی مرگ» رینولدز در فیلم «ددپول»، بخش‌هایی از «فانوس سبز» و تصاویری از «تام کروز» در «تاپ گان» (دانلود فیلم Top Gun با لینک مستقیم) و در نهایت پرواز شخصیت «هال جوردن» با بازی رینولدز در صحنه‌ی پایانی «لیگ عدالت» با هم ترکیب شده است. هرچند «فانوس سبز» رینولدز سرانجامی مانند «لیگ عدالت» پیدا نخواهد کرد، اما شبکه‌ی HBO Max اعلام کرده است که در حال توسعه‌ی یک سریال تلویزیونی بر این اساس است.

رینولدز اخیراً علت تأخیر در ساخته شدن قسمت سوم «ددپول» نیز گفته بود. از خریداری شدن استودیوی فاکس قرن بیستم توسط دیزنی زمان زیادی می‌گذرد اما هنوز بعضی از شخصیت‌هایی که در اختیار فاکس بوده‌اند سرنوشت نامعلومی دارند. رینولدز هفته‌ی گذشته در صفه‌ی توئیتر خود ویدیویی ساختگی از سریال محبوب «معماهای مجهول» (دانلود سریال Unsolved Mysteries با لینک مستقیم) به اشتراک گذاشت. دقیقاً پنج سال قبل تصاویری از قسمت اول «ددپول» درز کرد و رینولدز به شوخی می‌گوید هنوز پس از گذشت این مدت موفق نشده فردی که باعث درز تصاویر شده را شناسایی کند و این علت اصلی تأخیر در «ددپول ۳» است.

رینولدز به تازگی در مصاحبه با «فست کمپانی» در مورد اینکه «ددپول» در استودیوی مارول چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد می‌گوید:‌ «[پاسخ] سه کلمه است. من چیزی نمی‌دانم. طبعاً در حال حاضر همه‌چیز به حالت تعلیق درآمده.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید