news-background
news-background

سونی با همکاری دیزنی تاریخ اکران دنباله Spider-Man: Homecoming و Doctor Strange را تغییر داد

سونی با همکاری دیزنی تغییراتی اساسی در تاریخ اکران فیلم‌های خود به وجود آوردند. سونی روز جمعه اعلام کرد که تاریخ اکران دنباله‌ی «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (دانلود فیلم Spider-Man: Homecoming با لینک مستقیم) را به ۵ نوامبر سال ۲۰۲۱موکول کرده است و در ۶ ژوئیه این سال روی پرده نمی‌برد. دیزنی نیز سپس اعلام کرد که «دکتر استرنج در عوالم موازی جنون» (دانلود فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness با لینک مستقیم) را به جای ۵ نوامبر سال ۲۰۲۱ در ۲۵ مارس ۲۰۲۲ اکران خواهد کرد.

دیزنی قرار است ۲۵ درصد هزینه‌های قسمت بعدی «مرد عنکبوتی» را با همکاری سونی تأمین کند. شخصیت «پیتر پارکر» با بازی «تام هالند» علاوه بر این دنباله در یک فیلم جداگانه‌ی دیگر هم ظاهر می‌شود. سونی گزارش داده است که دنباله‌ی انیمیشن «مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» (دانلود انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse با لینک مستقیم) را به جای ۸ آوریل ۲۰۲۲ در ۷ اکتبر ۲۰۲۲ اکران خواهد کرد.

دیزنی تاریخ اکران «ثور: عشق و آذرخش» (دانلود فیلم Thor: Love and Thunder با لینک مستقیم) را هم یک هفته تغییر می‌دهد و به جای ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ در یک هفته پیش از ولنتاین روی پرده می‌برد. دیزنی قرار است فیلم لایو-اکشن بدون عنوانی در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ اکران کند و یک فیلم بزرگ و کلیدی را در تاریخ ۹ ژوئیه سال ۲۰۲۱. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیگر تغییرات صورت گرفته در برنامه‌های سونی شامل انیمیشن «متصل» (Connected) به نویسندگی «فیل لرد» و «کریستفر میلر» از ۱۸ سپتامبر به ۲۴ اکتبر امسال، «اتاق خروج ۲» (Escape Room 2) از ۳۰ دسامبر امسال به ۱ ژانویه ۲۰۲۱، «پدری» (Fatherhood) به کارگردانی «پل ویتز» و بازی «کوین هارت» از ۲۴ اکتبر امسال به ۲ آوریل ۲۰۲۱، انیمیشن «ویوو» (Vivo) از ۱۶ آوریل امسال به ۴ ژوئن ۲۰۲۱، «آنچارتد» (Uncharted) با بازی «تام هالند» از ۸ اکتبر ۲۰۲۱ به ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱، «هتل ترنسیلوانیا ۴» (Hotel Transylvania 4) از ۲۲ دسامبر سال آینده به ۶ آگست سال ۲۰۲۱، کمدی «مردی از تورنتو» (Man From Toronto) با بازی «کوین هارت» و «وودی هارلسون» از ۲۰ نوامبر امسال به ۱۷ سپتامبر سال ۲۰۲۱، و «نایتینگل» (The Nightingale) با بازی «خواهران فنینگ» از کریسمس امسال به تاریخی نامشخص در آینده می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید