news-background
news-background

سریال Stranger Things نت‌فلیکس برای فصل سوم تمدید شد

نت‌فلیکس رسماً سفارش ساخت فصل سوم سریال محبوب Stranger Things را صادر کرد.

این سریال ترسناک با نویسندگی «برادران دافر» که یادآور دهه خاطره‌انگیز 1980 میلادی است، سال گذشته به محض انتشار بر سر زبان‌ها افتاد، و به سرعت به یک پدیده فرهنگی بدل شد و ضمناً «میلی بابی براون» را یک شبه ستاره کرد. نت‌فلیکس امسال از تریلر فصل دوم سریال، در جریان پخش پربیننده‌ترین رویداد تلویزیونی آمریکا یعنی مسابقات سوپربول رونمایی کرد تا بر محبوبیت سریال تأکید کرده باشد.

فصل دوم این سریال نیز ماه گذشته با قدرت تمام عرضه شد. درحالی‌که نت‌فلیکس اطلاعات و آماری از تعداد بینندگان منتشر نکرده، اما شرکت نیلسن مدعی است که 15.8 میلیون نفر اولین اپیزود این فصل را در سه روز ابتدایی پس از عرضه در ایالات متحده به تماشا نشسته‌اند و در همین بازه زمانی میانگین تعداد بیننده برای تمام 9 اپیزود فصل به 4 میلیون می‌رسد.

«وایونا رایدر» در نقش «جویس بایرز» و «دیوید هاربر» در نقش کلانتر «جیم هاپر»، دیگر بازیگران این سریال هستند. بازگشت تمامی بازیگران برای فصل سوم هنوز قطعی نشده است.

سریال Stranger Things از آن دسته از سریال‌های نادری است که هم به موفقیت تجاری دست یافته و هم در نزد متقدین دارای اعتبار است. این سریال، امسال نامزد دریافت 18 جایزه امی شد و 5 جایزه به خانه برد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید