news-background
news-background

سریال Mr. and Mrs. Smith با همکاری ستارگان Fleabag و Atlanta ساخته می‌شود

«دونالد گلاور» و «فیبی والر بریج» در سریال «آقا و خانم اسمیت» آمازون نویسندگی و نقش‌آفرینی می‌کنند.

 

«دونالد گلاور» ستاره و خالق سریال «آتلانتا» (Atlanta) ویدیویی در صفحه‌ی اینستاگرامش به همراه «فیبی والر بریج» ستاره و خالق سریال «فلیبگ» (Fleabag) به اشتراک گذاشت و تأیید کرد که با همکاری یکدیگر سریال «آقا و خانم اسمیت» (Mr. and Mrs. Smith) را برای آمازون می‌سازند.

استودیوی آمازون نیز تأیید کرده است که این سریال با همکاری نیو ریجنسی و نیز نویسندگی «فرانچسکا اسلون» تهیه‌کننده‌ی سریال «فارگو» (Fargo) و نویسنده‌ی سریال «اولین» (The First) هولو، در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

«جنیفر سالکی» مدیر استودیوهای آمازون می‌گوید: «از یک همکاری رؤیایی برای من بگویید! دونالد و فیبی بااستعداد‌ترین نویسندگان و بازیگران دنیا هستند. این همکاری این دو استعداد به عنوان نویسنده حقیقتاً برای ما و نیز مخاطبین جهانی مثل یک رؤیا است. سریال «آقا و خانم اسمیت» یک برند نمادین است و ما مشتاقیم که ببینیم دونالد و فیبی و فرانچسکا آن را از آن خود می‌کنند. از همکاری با آن‌ها و همکارانمان در نیو ریجنسی هیجان‌زده‌ایم.»

این سریال جدید بر اساس فیلیم به همین نام با بازی «برد پیت» و «انجلینا جولی» که توسط نیو ریجنسی به تولید رسید ساخته خواهد شد. پیت و جولی نقش یک زوج جاسوس را بازی می‌کردند که از کار یکدیگر آگاهی نداشتند. پس از اکران آن فیلم در سال ۲۰۰۵، پیت و جولی با هم ازدواج کردند.

سریال «فلیبگ» با فصل دوم جوایز امی را درو کرد و والر بریج آخرین نسخه از فیلمنامه‌ی «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) «جیمز باند» را به نگارش درآورد. والر بریج در سال ۲۰۱۹ به دنبال موفقیت سریالش قراردادی ۲۰ میلیون دلاری با آمازون بست. گلاور از سوی دیگر با «آتلانتا» شبکه‌ی FX تحسین منتقدین را برانگیخته و در «جنگ ستارگان» نقش «لاندو» را بازی کرده.

سریال «آقا و خانم اسمیت» در سال ۲۰۲۲ از آمازون پخش خواهد شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید