news-background
news-background

اقدام جالب شبکه AMC و سریال Better Call Saul برای جلب توجه رأی‌دهندگان امی

به لطف بازاریابی زیرکانه‌ی شبکه‌ی AMC، سال با «سرویس رأی‌گیری امی» رأی‌دهندگان امی را به انتخاب سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» تشویق کرده است.

نزدیک به دو ماه از پایان ماجراجویی‌های «سال گودمن» در فصل پنجم سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» (دانلود سریال Better Call Saul با لینک مستقیم) شبکه‌ی AMC می‌گذرد. اما با آغاز رأی‌گیری‌های برای جوایز امی، سال وقت را تلف نکرده و به روش خودش کوشیده نظر رأی‌دهندگان را جلب کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سال در اقدامی نبوغ‌آمیز برای بازاریابی سریال در کمپین امی، به رأی‌دهندگان امی «خدمات رأی‌گیری امی» ارائه می‌دهد. «باب اودنکرک» که در سریال نقش «سال گودمن» را بازی می‌کند، با ارسال پیام‌های صوتی، به رأی‌دهندگان امی یادآور شده است که آن‌ها «کار خدا» را انجام می‌دهند و اینکه او درک می‌کند که وقتی برای دیدن سریال‌ها ندارند، چه رسد به انتخاب برندگان.

بنابراین چه فرصتی از این بهتر برای استفاده از این خدمات شگفت‌انگیز؟ تمام کاری که رأی‌دهندگان امی لازم است انجام دهند این است که پس از شنیدن صدای بوق نام کاربری و رمز عبور خود برای ورود به وب‌سایت آکادمی را ذکر کنند تا سال برای آن‌ها در اسرع وقت‌ رأی دهد. او به آن‌ها خاطرنشان می‌کند: «اگر نتوانید به سال گودمن اعتماد کنید، پس به چه کسی می‌توانید اعتماد کنید؟»

«بهتر است با سال تماس بگیرید» به‌رغم کسب ۲۰ نامزدی هنوز موفق به دریافت جایزه‌ی امی نشده است. منتقدین از فصل پنجم این سریال ستایش کردند و بر اساس ۴۰ نقد به آن امتیاز ۹۹ درصد «راتن تومیتوز» دادند. اوایل سال ۲۰۲۰ گزارش شد که سریال با فصل ششم به پایان می‌رسد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

مراسم امی ۲۰۲۰ با اجرای «جیمی کیمل» برگزار خواهد شد اما فرمت برگزاری آن هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۳۹

خیلی سریال خوبیه و هر جایزه ای هم که امسال بگیره حقشه ولی حیف که توجه خاصی به مستر روبات نمیشه

نمایش اسپویل
۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۴۶

کلا آثار ساختار شکنانه و ضد سیستم با بی توجهی منتقدین روبرو میشن ولی مخاطب خیلی بهشون جذب میشه

نمایش اسپویل