news-background
news-background

سریال جدید رضا عطاران پس از ۱۲ سال

 

طبق خبری که جمعه شب در برنامه‌ی کافه آپارات با اجرای فریدون جیرانی اعلام شده، رضا عطاران بازیگر و کارگردان شناخته‌شده و محبوب ایرانی و خالق بسیاری از پر‌‌‌بیننده‌ترین و خوش‌ساخت‌ترین سریال‌های طنز تاریخ صدا و سیما، همچون «کوچه اقاقیا»، «بزنگاه»، «ترش و شیرین»، «خانه به دوش» و «متهم گریخت» پس از دوازده سال دوری از تلویزیون و جدایی از صدا و سیما بر سر حواشی پیش آمده از آخرین سریالش «بزنگاه»، سریالی که در ماه رمضان  سال ۱۳۸۷ از شبکه‌ی سه سیما پخش شد و به شکلی جسورانه و  کم‌نظیر، به معزلات اجتماعی همچون اعتیاد پرداخت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

 

بازیگران سریال رضا عطاران

 

او در مجموع با بازی‌های روان، متن قوی و تیتراژ ابتدایی به یاد ماندنی، مورد توجه مخاطبین قرار گرفت، سرانجام قرار است با سریالی جدید که در شبکه‌ی نمایش خانگی پخش خواهد شد، به صفحه‌ی تلویزیون برگردد. تاکنون اطلاعات دیگری از این جریان مطرح نشده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید. حال باید دید تازه‌ترین اثر رضا عطاران می‌تواند به یکی از پرفروش‌ترین سریال‌های شبکه خانگی بدل شود یا نه.

 

زمان تولید سریال رضا عطاران

 

رضا عطاران چهره‌ای که ۱۲ سال تلویزیون را کنار گذشت و سینما را انتخاب کرد، چهره‌ای که موفقیت و محبوبیت سریال‌هایش حتی قبل از اینکه پخش شوند، قطعی بود و مردم را سر ساعت مشخص پای تلویزیون می‌آورد و با خلق فضای دوست داشتنی، شادی آور و نشان دادن موقعیت‌ها، زندگی‌ها و شخصیت‌هایی کاملا ملموس برای مخاطبین، آن‌ها را در این شادی و فراموشی اندکی از واقعیات تلخ  همراه می‌ساخت و لحظات به یاد ماندنی را برایشان رقم می‌زد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید