news-background
news-background

سریال‌هایی که در ماه مه ۲۰۲۱ منتظرشان هستیم

 

مراسم امی نزدیک می‌شود و همه امیدوارند چیزی بهتر از مراسم اسکار باشد. آکادمی بعد از مراسم ناامیدکننده‌ی اسکار باید در بخش تلویزیونی بهتر عمل کند. از همه نظر! تلویزیون اما در این ماه مانند ماه قبل دست پر آمده و عناوین مهم زیادی دارد. چند انیمیشن پر سر و صدا، درام‌های تاریخی جالب توجه، علمی تخیلی/فانتزی کنجکاوی برانگیز و یک اثر به شدت جذاب آینده‌نگرانه با بازی ستارگان سینما از آمازون.

 

لیست سریال‌های ماه مه:

 

جنگ ستارگان: دسته‌ی خلافکار (Star Wars: The Bad Batch)

شبکه: Disney+   تاریخ پخش: ۴ مه

تاز‌ه‌ترین عنوان از دنیای جنگ ستارگان در ادامه‌ی سریال پرطرفدار «جنگ کلون‌ها» رخ می‌دهد و سبک انیمیشن آن هم شبیه به همان است. در این مجموعه‌ی جدید، تعدادی از کاربلدهای ارتش کلون‌ها گرد هم جمع می‌شوند و ماجراهای جدیدی را دنبال می‌کنند. قسمت اول آن در روز جهانی جنگ ستارگان پخش می‌شود.

 

میراث ژوپیتر (Jupiter’s Legacy)

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۷ مه

جدیدترین عنوان ابرقهرمانی تلویزیون. دنیایی که در آن ابرقهرمانان نزدیک به یک قرن از زمین محافظت کرده‌اند و حالا باید سکان را به دست نسل بعدی خود بسپارند. اما این بار عظیم که بر دوش نسل جدید گذاشته شده مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد. آن‌ها باید پا جا پای والدین محبوب و موفقشان بگذارند.

 

هکس (Hacks)

شبکه: HBO Max   تاریخ پخش: ۱۳ مه

جین اسمارت که ماه گذشته با «مر از ایست‌تاون» با HBO همکاری کرده بود، حالا نقش اصلی این سریال را به عهده گرفته. او نقش یک کمدین افسانه‌ای را بازی می‌کند که به تازگی با نویسنده‌ای جدید با بازی هانا اینبایندر همکاری می‌کند و در پی این همکاری اتفاقات جدیدی رخ می‌دهد. سازندگان سریال لوکا آنیلو و پل دبلیو داون از سریال موفق «پارک‌ها و نوسازی» هستند.

 


راه‌آهن زیرزمینی (The Underground Railroad)

شبکه: Amazon Prime Video   تاریخ پخش: ۱۴ مه

اولین اثر تمام و کمال بری جنکینز برای تلویزیون است که از رمان موفق و برنده‌ی پولیتزر با همین نام اثر کولسون وایتهد اقتباس شده. در دهه‌ی ۱۸۶۰ می‌گذرد و داستان کورا (با بازی توسو امبدو) را روایت می‌کند که از جورجیا فرار کرده و عازم شمال می‌شود.

 

دنیا را بگردان (Run The World)

شبکه: Starz   تاریخ پخش: ۱۶ مه

سریال کمدی جدید شبکه‌ی Starz درباره‌ی چهار دوست است که در هارلم زندگی می‌کنند و با یکدیگر باید زندگی شخصی و حرفه‌ای‌شان را بهبود ببخشند. امبر استیونز وست، آندریا باردو، بریشا وب و کوربین رید نقش این چهار رفیق را بازی می‌کنند و ایوت لی شورانر «مردم سفیدپوست عزیز»، خالق این سریال است.

 

مودوکِ مارول (Marvel’s M.O.D.O.K)

شبکه: Hulu   تاریخ پخش: ۲۱ مه

پتون ازوالت نویسنده و صداپیشه‌ی شخصیت اصلی این سریال انیمیشنی مارول است که در آن شخصیت شرور مودوک به دنبال سلطه بر کره‌ی زمین بوده اما موفق نشده. حالا که خانه‌نشین شده، او مانده و تعداد زیادی دشمن ابرقهرمان که باید با آنها سر و کله بزند. دیگر صداپیشگان سریال ملیسا فومرو، سم ریچاردسون، بن شوارتز، وندی مک‌لندون کووری، ایمی گارسیا، بک بنت و جان دیلی هستند.

 

تک نفره‌ها (Solos)

شبکه: Amazon Prime Video   تاریخ پخش:‌۲۱ مه

سریال آنتولوژی جدید شبکه‌ی آمازون مجموعه‌ای هفت قسمتی از هفت داستان است که هرکدام پیرامون یک نفر می‌گذرد. اغلبشان ماجرای علمی تخیلی یا آینده‌نگرانه دارند. بازیگران سوپراستاری هم مانند مورگان فریمن، ان هتوی، هلن میرن، دن استیونز، اوزا اودوبا و کانستنس وو در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند که خالق آن دیوید ویل خالق سریال «شکارچیان» است.

 

بهشت (Eden)

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۲۷ مه

سریال انیمیشن جذاب نتفلکیس با همکاری چهره‌های معروف دنیای انیمه ساخته شده: جاستین لیچ (شبح درون صدف ۲) و یوشیورو ایری (کیمیاگر تمام فلزی). خلاصه‌ی داستان آن هم به شدت جذاب است، داستان ربات‌هایی که مسئولیت نگه‌داری و پرورش آخرین بچه‌ی انسان‌ها را بر عهده می‌گیرند.

 

ترس (Panic)

شبکه: Amazon Prime Video   تاریخ پخش: ۲۸ مه

لورن الیور از کتابی به قلم خودش اقتباس کرده که در آن در شهری در تگزاس فارغ‌التحصیلان دبیرستان باید در مسابقه‌ای در برابر یکدیگر بجنگند تا مجوز خروج دریافت کنند. اما داستان از جایی آغاز می‌شود که شرکت‌کنندگان می‌فهمند جایزه‌ی امسال از همیشه بزرگ‌تر و ریسک مسابقه از همیشه بیشتر است.

 

خانه خراب (Housebroken)

شبکه: Fox   تاریخ پخش: ۳۱ مه

جدیدترین عنوان انیمیشن شبکه‌ی فاکس درباره‌ی حیوانات خانگی بدون انسان‌ها است. این حیوانات خانگی در جلسات گروه درمانی شرکت می‌کنند تا مشکلاتشان را حل کنند. تراپیست یک سگ پودل با صداپیشگی لیزا کودرو است که با شوهرش (نت فکسون) خانه‌شان را به محلی برای این جلسات تبدیل می‌کنند.

   

در ادامه سریال‌هایی که فصل جدیدشان این ماه می‌آید:

 

تجربه‌ی دوست‌دختر (Girlfriend Experience)

فصل ۳

شبکه: Starz   تاریخ پخش: ۲ مه

 

افسانه‌های فردا (DC’ Legends Of Tomorrow)

فصل ۶

شبکه: CW   تاریخ پخش: ۲ مه

 

ژست (Pose)

فصل ۳

شبکه: FX   تاریخ پخش: ۲ مه

 

شریل (Shrill)

فصل ۳

شبکه: Hulu   تاریخ پخش: ۷ مه

 

کستلونینیا (Castlevania)

فصل ۴

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۱۳ مه

 

تلاش (Trying)

فصل ۲

شبکه: Apple TV+   تاریخ پخش: ۱۴ مه

 

دوشنبه‌ی سیاه (Black Monday)

فصل ۳

شبکه: FX   تاریخ پخش: ۲۳ مه

 

متد کامینسکی (The Kominsky Method)

فصل ۳

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۲۸ مه

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۵۴

love death robot هم میادش

نمایش اسپویل
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۱۸

مهمتر از همه هم همینه که خیلیا منتظرشن

نمایش اسپویل