news-background
news-background

ستاره سریال Jack Reacher آمازون معرفی شد

«آلن ریچسون» ستاره‌ی سریال «تایتان‌ها» (دانلود سریال Titans با لینک مستقیم) در سریال «جک ریچر» (دانلود سریال Jack Reacher با لینک مستقیم) آمازون که بر اساس کتاب‌های پرفروش «لی چایلد» ساخته خواهد شد، نقش اصلی را بازی می‌کند.

این سریال که محصول استودیوهای آمازون و اسکای‌دنس و پارامونت است، با نویسندگی «نیک ناتورا» توسعه پیدا می‌کند. سانتورا شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی این پروژه نیز خواهد بود و تا چند سال آینده با اسکای‌دنس قرارداد دارد. دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال «کریستفر مک‌کواری» کارگردان «مأموریت غیرممکن»، «اسکات سالیوان»، «مارسی راس» و «دیوید الیسون» و «دینا گلدبرگ» خواهند بود.

آمازون در طول یک سال گذشته در حال توسعه‌ی این سریال بوده و فصل اول آن را از اولین رمان مجموعه‌ی ریچر تحت عنوان «کشتارگاه» (The Killing Floor) اقتباس می‌کند. تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از کتاب‌های ریچر به فروش رفته، بنابراین سرمایه‌گذاری آمازون بر روی این داستان منطقی به نظر می‌رسد، حتی اگر «تام کروز» یک بار در سینما نقش ریچر را بازی کرده باشد. شخصیت شناخته‌شده‌تر «جک رایان» (دانلود سریال Jack Ryan با لینک مستقیم) از دنیای «تام کلنسی» نیز با همکاری «جان کرازیسنکی» توسط آمازون به سریال تبدیل شده و به زودی وارد فصل سومش خواهد شد.

ریچسون با خصوصیات شخصیت که در کتاب‌ها توصیف شده همخوانی کامل دارد. اگرچه «تام کروز» در اقتباس سینمایی نمایش بدی نداشت، اما هواداران کتاب از انتخاب او استقبال گرمی به عمل نیاوردند چرا که معتقد بودند کروز اندام کوچک‌تری نسبت به شخصیت دارد.

«جنیفر سالکه» مدیر استودیوی آمازون ژانویه گذشته گفته بود: «مجموعه کتاب‌های «جک ریچر» به نویسندگی «لی چالد» یک پدیده‌ی جهانی است و یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های دنیای سرگرمی را دارد و این خصوصیات در راستای سریال‌های جسورانه و شخصیت‌-محور استودیوهای آمازون است.»

ریچسون در سریال «تایتان‌ها» نقش شخصیت «هاک» (Hawk) را بازی می‌کند و سابقه‌ی نقش‌آفرینی در سریال‌های «اسمال‌ویل» (دانلود سریال Smallville با لینک مستقیم) را دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید