news-background
news-background

«زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» اولین فیلم 4K و HDR شبکه HBO Max خواهد بود

فیلم ابرقهرمانی «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (دانلود فیلم Wonder Woman 1984 با لینک مستقیم) اولین عنوانی خواهد بود که با رزلوشن 4K و رنگ HDR از شبکه‌ی HBO Max پخش می‌شود. «پتی جنکینز» کارگردان فیلم سه‌شنبه (۱ دسامبر) انتشار فیلم با این فرمت را تأیید کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

شبکه‌ی HBO Max علاوه بر ارائه‌ی فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» فرمت HDR10، آن را با کیفیت بالاتر Dolby Vision HDR و صدای ۵.۱ و ۷.۱ نیز عرضه خواهد شد. پیش از این شبکه، سرویس‌های دیزنی پلاس، اپل تی‌وی پلاس، آمازون ویدیو پرایم و نت‌فلیکس از فرمت‌های یاد شده پشتیبانی می‌کردند.

دنباله‌ی «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» پس از چندین مرحله تأخیر سرانجام ۲۵ دسامبر در ایالات متحده و همزمان در شبکه‌ی HBO Max پخش خواهد شد. این فیلم پس از چند هفته تنها در سالن‌های سینما در دسترس خواهد بود و سپس به سایر پلتفرم‌های دیجیتال می‌آید.

«ورایتی» به‌تازگی گزارش داده است که «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» از ۱۶ دسامبر در سالن‌های سینمای بریتانیا اکران خواهد شد و احتمال انتشار آن در پلتفرم وی‌او‌دی اسکای وجود دارد. سرویس اس‌وی‌اودی «اسکای سینما» علاوه بر بریتانیا، در ایرلند، آلمان، اتریش، و ایتالیا نیز در دسترس است.

محدودیت انتشار فیلم‌ها در پلتفرم‌های دیجیتال در بریتانیا ۱۶ هفته پس از اکران است. فیلم‌ها در سال ۲۰۱۹ به صورت میانگین ۱۰۹ روز (نزدیک به ۱۵ هفته) در این منطقه اکران شدند. فیلم «تنت» (Tenet) «کریستفر نولان» آگست گذشته در بریتانیا به مدت ۱۳ هفته روی پرده ماند و بیست و سه میلیون دلار فروش کرد.

اولین قسمت «زن شگفت‌انگیز» در سال ۲۰۱۷ حدود ۲۸ میلیون دلار در طول ۳۰ هفته کسب کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید