news-background
news-background

زمان دقیق‌تر پخش Zack Snyder's Justice League از HBO Max مشخص شد

«لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder's Justice League) در ماه مارس سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. کات دیده نشده‌ی «زک اسنایدر» برای فیلم ابرقهرمانی «لیگ عدالت» توسط کارگردان احیا شده و چند صحنه‌ی جدید در ماه اکتبر برای آن فیلمبرداری شده است. حدود ۷۵ درصد جلوه‌های ویژه بر روی این کات چهار ساعته اعمال شده و تا چند ماه آینده از HBO Max پخش خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در این فیلم «بن افلک» در نقش «بتمن»، «هنری کویل» در نقش «سوپرمن»، «گل گدوت» در نقش «زن شگفت‌انگیز»، «جیسون موموا» در نقش «آکوامن»، «ازرا میلر» در نقش «فلش» و «ری فیشر» در نقش «سایبورگ» بازمی‌گردند. کات «جاس ویدن» برای «لیگ عدالت» نوامبر سال ۲۰۱۷ اکران شده بود.

اسنایدر زمان پخش این فیلم را در پلتفرم شبکه‌ی اجتماعی Vero در پاسخ به یکی از کاربران تأیید کرده و می‌نویسد امیدوار است که این کات، نسخه‌ی اکران‌شده‌ی قبلی را از «پاک» کند. این کارگردان تابستان گذشته گفته بود که حتی از یک فریم از تصاویری که توسط او فیلمبرداری نشده استفاده نخواهد کرد.

اسنایدر می‌گوید هرگز نسخه‌ی اکران شده‌ی «لیگ عدالت» که سه سال قبل رده‌ی سنی PG-13 دریافت کرد را ندیده است. او در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» نیز گفت که امیدوار است کات جدید رده‌ی سنی بزرگسال (R) دریافت کند. اسنایدر ماه گذشته گفته بود «لیگ عدالت زک اسنایدر» حاوی حدود ۱۵۰ دقیقه تصاویر دیده نشده است.

انتظار می‌رود در «کات اسنایدر» صحنه‌های حذف شده‌ی شخصیت سایبورگ با بازی فیشر، و صحنه‌های جدیدی از شخصیت «دث‌استروک» با بازی «جو مانگانیلو» و «جوکر» با بازی «جرد لتو» وجود داشته باشد.

«لیگ عدالت زک اسنایدر» مارس سال ۲۰۲۱ از HBO Max پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۰۵

My man ?

نمایش اسپویل