news-background
news-background

«زازی بیتس» در فیلم اکشن Bullet Train به «برد پیت» پیوست

«زازی بیتس» ستاره فیلم «ددپول ۲» (دانلود فیلم Deadpool 2 با لینک مستقیم) در فیلم اکشن «قطار سریع‌السیر» (دانلود فیلم Bullet Train با لینک مستقیم) با «برد پیت» همبازی شد.

پیش از بیتس، «جویی کینگ»، «آرون تیلور جانسون»، «برایان تایری هنری» و «اندرو کوجی» به این فیلم پیوسته بودند. کارگردانی فیلم به «دیوید لیچ» سپرده شده که سابقه‌ی نشستن بر روی صندلی کارگردانی «هابز و شا» (Hobbs & Shaw) را دارد. «کلی مک‌کورمک» و «آنتوان فوکوا» از جمله تهیه‌کنندگان فیلم و «زک الکویتس» نویسنده فیلمنامه خواهد بود. «قطار سریع‌السیر» از رمانی ژاپنی نوشته «کوتارو ایزاکا» اقتباس خواهد شد. داستان فیلم سرگذشت گروهی از آدمکش‌ها را روایت می‌کند که در یک قطار سریع‌السیر تضاد منافع پیدا می‌کنند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پیت در ماه ژوئیه به این پروژه پیوست. او پس از کسب اسکار بهترین بازیگری نقش مکمل با «روزی روزگاری در هالیوود» ( Once Upon a Time in Hollywood) بر روی چندین انتخاب مدتی تأمل کرد و در نهایت همکاری با لیچ را جذاب‌تر یافت. پیت قرار است سال ۲۰۲۱ در فیلم «بابل» (Babylon) به کارگردانی «دیمین شزل» نیز جلوی دوربین برود.

بیتس در حال بازی در «هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند» (The Harder They Fall) است و اخیراً فیلم «نه روز» (Nine Days) را در ساندنس داشته است. دیگر فیلم‌های برجسته او «جوکر» (The Joker) ساخته‌ی «تاد فیلیپس»، «لوسی در آسمان» (Lucy in the Sky) با «ناتالی پورتمن»، «زخم‌ها» (Wounds) با «آرمی همر» و «پرنده بلند پرواز» (High Flying Bird) اثر «استیون سودربرگ» بوده‌اند. او برای بازی در سریال «آتلانتا» (Atlanta) شبکه‌ی FX نامزد دریافت جایزه امی شده و در «ددپول ۲» مقابل «رایان رینولدز» نقش «دومینو» را بازی کرده است. پیت نیز در این فیلم نقش کوتاهی بازی کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید