news-background
news-background

«رزاریو داسن» به فصل دوم The Mandalorian پیوست

تا پخش فصل دوم سریال «مندلوری» (دانلود سریال The Mandalorian با لینک مستقیم) از دیزنی+ چند ماه باقی مانده، اما «اسلش‌فیلم» گزارش می‌دهد که «رزاریو داسن» قرار است در اپیزودهای جدید نقش شخصیت محبوب «آسوکا تانو» را بازی کند. این اولین بار است که این شخصیت در یک عنوان لایو-اکشن ظاهر می‌شود.

آسوکا اولین بار در انیمیشن «جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون» (Star Wars: The Clone Wars) شبکه‌ی «کارتون نتورک» به تصویر کشیده شد. فصل هفتم این سریال انیمیشن به تازگی از دیزنی+ پخش شده است. این شخصیت شاگرد سابق «آناکین اسکای‌واکر» بود و گرایش استادش به «جبهه تاریکی» او را در مسیری پرفراز و نشیب قرار داد و به یکی از به‌یادماندنی‌ترین شخصیت‌های «جنگ ستارگان» تبدیلش کرد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان «مندلوری» پنج سال پیش از وقایع «بازگشت جدای» (Return of the Jedi) روی می‌دهد. شخصیت آسوکا نه تنها برای اولین بار در عنوانی لایو-اکشن ظاهر می‌شود، بلکه داسن در مسن‌ترین نسخه‌ از آن به ایفای نقش می‌پردازد. این جدای نقشی کلیدی در انیمیشن «شورشیان» (Rebels) داشت، اما آن سریال داستانی روایت می‌کرد که درست پیش از «امید تازه» (A New Hope) روی می‌داد. به نظر می‌رسد که نقش داسن بیش از یک بازی کوتاه باشد و برخلاف شخصیت «فنک شند» با بازی «مینگ-نا ون» در فصل اول، بیش از چند دقیقه جلوی دوربین ظاهر شود.

در سریال «مندلوری» به نویسندگی «جان فاورو» و «دیو فیلونی»، «پدرو پاسکال» نقش اول را بازی کرد هرچند گزارش شد که در بسیاری از صحنه‌ها یک بدلکار به جای او نقش‌‌آفرینی می‌کرده است. در هفته‌های گذشته «جینا کارانو» فاش کرد که فیلمبرداری فصل دوم را به پایان رسانده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید