news-background
news-background

«رایان رینولدز» فیلم Green Lantern را برای اولین بار دید و واکنش خود را به اشتراک گذاشت

«رایان رینولدز» فیلم «فانوس سبز» (Green Lantern) که فیلی شکست‌خورده از نظر هنری و تجاری است را تا چهارشنبه این هفته هنوز ندیده بود. رینولدز در سال‌های اخیر آشکارا از بیزار‌ی‌اش از این عنوان ابرقهرمانی گفته و حتی به هواداران توصیه کرده بود که ۱ دلار هم برای دیدنش خرج نکنند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

رینولدز می‌گوید این فیلم چنان بد است که آن را با میزان زیادی مشروب جین دیده. در صحنه‌های تیتراژ پایانی «ددپول ۲» (Deadpool 2) شخصیت «ددپول» در زمان سفر می‌کند تا خود واقعی‌اش را وقتی در حال خواندن فیلمنامه‌ی «فانوس سبز» است به قتل برساند.

در صحنه‌ای از این فیلم او مقابل همسر آینده‌اش «بلیک لایولی» قرار می‌گیرد. او در صفحه‌ی توییتر خود می‌نویسد هنوز حلقه‌ای که در آن فیلم به دست کرده را دارد. رینولدز در نهایت می‌نویسد این فیلم آن‌قدر که تصور می‌کرد بد نبوده است: «شاید اثر مشروب جین باشد، اما دلیلی برای هراسیدن از «فانوس سبز» وجود نداشت! صدها تن از عوامل و بازیگران سخت کار کردند – و اگرچه فیلمی بی‌نقص نیست، اما یک تراژدی هم نیست. دفعه‌ی بعد یک دهه برای دیدن فیلم صبر نمی‌کنم.»

رینولدز پیش‌تر نوشته بود: «برای دیدن «کات اسنایدر» [برای «لیگ عدالت»] هیجان‌زده‌ام. اما پیش از پخش آن و با کمک مقدار زیادی جین، امشب رأس ساعت ۶ کاری می‌کنم که هرگز نکرده بودم: دیدن فیلم «فانوس سبز». روز سنت پاتریک مبارک.»

«زک اسنایدر» اخیراً گفته بود که قصد داشته شخصیت «فانوس سبز» را در فیلم «لیگ عدالت» قرار دهد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ۰۸:۴۸

اشتباه کرده شخصیتش خیلی باحاله فانوس سبز اگه تو لیگ عدالت قرارش میداد خیلی قشنگ تر میشد ایشالا این فیلم زیبا(فانوس سبز) دوباره باسازی و با شخصیت های جدید اکران شود

نمایش اسپویل