news-background
news-background

«راسل کرو» و «زک افران» به اولین فیلم «پیتر فرلی» پس از Green Book پیوستند

«پیتر فرلی» آماده است تا اولین فیلم بلندش پس از «کتاب سبز» (Green Book) برنده‌ی اسکار را بسازد. استودیوی اپل در حال مذاکره است تا برای «بزرگ‌ترین محموله آب‌جو تاریخ» (The Greatest Beer Run Ever) سرمایه‌گذاری کند. «راسل کرو» و «زک افران» برای بازی در نقش‌های اصلی و «بیل ماری» برای بازی در یک نقش مکمل در حال مذاکره‌اند.

فرلی پس از کسب اسکار بحث‌برانگیز با «کتاب سبز» فیلم بلند دیگری کارگردانی نکرده بود. او فیلمنامه‌ی پروژه‌ی جدیدش را با همکاری «برایان کوری» و «پیت جونز» نوشته و از رمانی به قلم «چیک دوناهو» و «جی.تی. مالوی» اقتباس کرده است. در تولید این فیلم کمپانی‌های اسکای دنس و اپل اریجینال فیلمز مشارکت می‌کنند.

«بزرگ‌ترین محموله آب‌جو تاریخ» داستانی واقعی در مورد مردی روایت می‌کند که در سال ۱۹۶۷ از نیویورک عازم ویتنام می‌شود تا آب‌جویی به دست دوستان دوران کودکی‌اش برساند. داناهو این محموله را با کشتی و سپس از میان جنگل عبور داد و رد سه دوستش را گرفت. در نهایت وقتی او مأموریتش را با موفقیت به پایان برد، «حمله عید تت» اتفاق افتاد. افران نقش داناهو را در این فیلم ایفا خواهد کرد. انتظار می‌رود فیلمبرداری پروژه از ماه آگست در نیوزلند یا استرالیا آغاز شود.

«کتاب سبز» فرلی برنده‌ی سه جایزه‌ی اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال شد و اسکاری برای «ماهرشالا علی» در بخش بهترین بازیگر مرد نقش مکمل به همراه آورد. «ویگو مورتنسن» همبازی علی نیز در فیلمی که با بودجه‌ی بیست و چند دلاری تولید و ۳۲۱ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت، نامزد اسکار شده بود.

اپل اخیراً با «گری‌هوند» (Greyhound) و «گرگ‌سواران»‌ (Wolfwalkers) نامزد اسکار شده و همچنان در تعقیب پروژه‌های پرستاره است.

افران در حال بازی در فصل دوم «خاکی» (Down to Earth) برای نت‌فلیکس است و به زودی در بازسازی «آتش‌افروز» (Firestarter) برای بلوم‌هوس و یونیورسال جلوی دوربین می‌رود. کرو به‌تازگی در فیلم «مختل»‌ (Unhinged) استودیوی سولستیس دیده شده است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید