news-background
news-background

«رابرت پتینسون»: اگر «بتمن» موفق نباشد به بازی در فیلم‌های «هنری مستهجن» رو می‌آورم

پتینسون می‌گوید از پاسخ به سؤالات پیرامون فیلم «بتمن» خسته شده و دوست دارد هر چه زودتر بازی در فیلم را آغاز کند.

«رابرت پتینسون» پس از سال‌ها همکاری با فیلمسازان خارجی و یا مستقل شناخته شده از جمله «کلر دنی» و «رابرت اگرز» سرانجام و با دو فیلم پرخرج «عقیده» (Tenet) به کارگردانی «کریستفر نولان» و «بتمن» (The Batman) ساخته‌ی «مت ریوز» به بازی در عناوین استودیویی بازمی‌گردد. او با بازی در بلاک‌باسترها بیگانه نیست و در «هری پاتر» و «گرگ و میش» نقش‌آفرینی کرده است، اما انتظارات از نقش «بتمن/بروس وین» به حدی بالاست که کار را برای بازیگری چون پتینسون هم دشوار می‌کند.

پتینسون به تازگی در مصاحبه با گاردین توضیح می‌دهد که او «بتمن» را برگزیده زیرا احساس می‌کرده که به آن تعلق خاطر داد و دلیلش را هم نمی‌داند. او می‌گوید: «به بازی در این نقش شدیداً علاقه‌مند بودم. قدرتی دارد که هر کسی به سمتش جذب می‌شود.» گاردین می‌نویسد که پتینسون حتی به فاصله‌ی چندین ماه مانده به اکران «بتمن» از پاسخ به سؤالات در این باره خسته شده و فقط می‌خواهد هر چه زودتر فیلم ساخته شود.

پتینسون می‌گوید: «هر گاه که چیزی می‌گویم واکنش مردم این است: «ای احمق!» رفیق، من حتی کارم را شروع نکرده‌ام! اما منتقدی سرسخت‌تر از خود من برای خودم وجود ندارد، بنابراین نیازی نیست نگران حرف‌های دیگران باشم.»

پتینسون به شوخی می‌گوید که آماده است در صورت شکست «بتمن» در فیلم‌های «مستهجن هنری» بازی کند. فیلم «عقیده» نولان پیش از «بتمن» اکران می‌شود و اولین فیلم استودیویی پتینسون از سال ۲۰۱۲ و آخرین قسمت «گرگ و میش» ‌خواهد بود. او از آن زمان تاکنون به بازی در فیلم‌های مستقل بسیاری از جمله «اوقات خوش» (Good Times) و «های لایف» (High Life) پرداخته است.

«بتمن» ریوز در تاریخ ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۱ (۴ تیر ماه ۱۴۰۰) در آمریکا اکران می‌شود. فیلمبرداری این پروژه از نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ دی ۱۳۹۸ ۲۰:۵۴

خب سلام میکنیم به عمر رابرت

نمایش اسپویل
۶ دی ۱۳۹۸ ۲۰:۳۰

من تنها کسی‌م که با خوندن این خبر امیدواره فیلم شکست بخوره؟

نمایش اسپویل
۶ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۴۴

والا کم فیلم مرخرف بازی نکرده، High Life که افتضاح بود، تو The Lighthouse هم همش مشغول خودارضایی کردن بود.

نمایش اسپویل
۲۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۷:۴۴

مطمئنی تو فانوس دریایی خودارضایی می کرد؟ پس چرا ما ندیدیم؟

نمایش اسپویل
۶ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۰۹

هیچکس بهت امیدی نداره اما هیچکسم به لجر برای بازی تو نقش جوکر امید نداشت امیدوارم اینم هینطور بشه

نمایش اسپویل
۶ دی ۱۳۹۸ ۰۵:۱۰

گاومون زایید!(●__●)

نمایش اسپویل