news-background
news-background

«دیو باتیستا» تمایلی به همکاری با «جان سینا» و «دووین جانسون» در یک فیلم ندارد: «نه، متشکرم»

«دیو باتیستا» پیشنهاد یکی از هواداران برای تولید فیلمی با حضور او، «دووین جانسون» و «جان سینا» را رد کرد. هر سه این بازیگران از کشتی به سینما وارد شده‌اند. باتیستا در پاسخ به توییت یکی از هواداران که پیشنهاد کرده بود او به همراه آن دو ستاره در یک فیلم جدید بازی کند نوشت: «نه، متشکرم.»

این اظهار نظر در واکنش به مصاحبه «جان سینا» با «کامپلکس» شکل گرفته که گفته بود تمایل دارد به همراه همبازیش «دووین جانسون» در «سریع و خشمگین» در پروژه سینمایی دیگری بازی کند اگر فرصتش دست دهد.

سینا می‌گوید: «مثل هر کسی که از سرگرمی لذت می‌برد، اگر شرایط فراهم شود، من فوراً علاقه‌مند خواهم شد. احساس می‌کنم که سرگرم‌کننده خواهد بود. برای متصل کردن آن نقاط به هم تنها نظر من کافی نیست، اما فکر می‌کنم سرگرم‌کننده است.»

باتیستا در سال ۲۰۱۹ نیز در صفحه توییترش واکنشی مشابه به پیشنهاد بازی در اسپین‌آف «سریع و خشمگین» به همراه سینا و جانسون نشان داده بود. او که در مصاحبه‌ها پست‌هایش در شبکه‌های اجتماعی اغلب تعارف را کنار می‌گذارد، اخیراً از دیزنی به علت اخراج «جیمز گان» از چندگانه «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians of The Galaxy Vol.3) در پی کشف توییت‌های جنجالی کارگردان به شدت انتقاد کرده بود.

او در مصاحبه با «کلایدر» ادعا کرد که مارول در نحوه روایت داستان شخصیت «درکس» مرتکب اشتباه شده داستان پیشینه او را به هدر داده است: «آن نقش مسیر زندگی مرا تغییر داد. همیشه نقشی ویژه برای من باقی خواهد ماند حالا که در چهار فیلم بازی کرده‌ام… واقعاً آرزو می‌کنم که ای کاش آن‌ها وقت بیشتری صرف شخصیت می‌کردند. برای اینکه به نظر من درکس داستان بیشتری برای بازگو کردن دارد. به نظر من درکس پیشینه واقعاً جذابی دارد که آن‌ها به هدرش دادند. جایی در مارول ندارد. آن‌ها برنامه خودشان را دارند و من می‌دانم که روی چه چیزی تمرکز کرده‌اند، برنامه آن‌ها این است. اما رفیق، واقعاً فکر می‌کنم که آن‌ها درکس را به هدر دادند. داستان پیشینه او عالی است.»

باتیستا به‌تازگی در فیلم زامبی «ارتش مردگان» (Army of the Dead) «زک اسنایدر» و نت‌فلیکس ظاهر شده و به زودی در «تل‌ماسه» (Dune 2021) «دنی ویلنوو» دیده خواهد شد. ماه گذشته گزارش شد که او به دنباله «چاقوکشی» (Knives Out) «رایان جانسون» و «دنیل کریگ» نیز پیوسته است. دیگر بازیگران این دنباله که نت‌فلیکس امتیاز پخش آن را خریداری کرده، «کاترین هان»، «ادوارد نورتون»، «کیت هادسون»، «جنل مونی»، «جسیکا هنویک» و بازیگر تازه‌وارد «مدلین کلاین» خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۵۸

بنده خدا چنتا فیلم ارزشمند بازی کرده تحویلش گرفتن حالا بره تو فیلمهای که فقط بخواطر هیکلش ازش استفاده میکنن خب هر کی باشه خوشش نمیاد

نمایش اسپویل