news-background
news-background

«دیو باتیستا»: به من گفتند برای بازی در نقش یک زامبی بیش از حد بزرگ هستی

دوران بازیگری «دیو باتیستا» شباهت زیادی به دیگر ستارگان هالیوود ندارد. او ابتدا با کشتی حرفه‌ای کارش را آغاز کرد و پیش از آنکه یکی از نقش‌های اصلی فیلم «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) مارول را بازی کند، در چند فیلم اکشن دیده شده بود. او سپس در فیلم علمی-تخیلی «بلید رانر ۲۰۴۹» (Blade Runner 2049) «دنی ویلنوو» و اکشن خانوادگی «جاسوس من» (My Spy) و چندین عنوان اکشن دیگر نقش شخصیت‌های جسور را بازی کرد. اما گاهی داشتن فیزیک مناسب به معنای پیشنهاد بازی بیشتر نیست.

باتیستا به‌تازگی در مصاحبه با مجله‌ی «امپایر» فاش کرده که زمانی تمایل داشته در سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) بازی کند اما با درخواستش مخالفت شده. او که به زودی در فیلم اکشن زامبی «ارتش مردگان» (Army of the Dead) «زک اسنایدر» دیده خواهد شد، در مورد تلاش برای ورود به سریال «مردگان متحرک» می‌گوید: «سال‌ها سعی کردم در سریال «مردگان متحرک» بازی کنم. گفتم می‌آیم و نقش یک زامبی را به صورت رایگان بازی می‌کنم، اما گفتند: «تو بیش از حد بزرگی!»»

باتیستا اضافه می‌کند:‌ «به نظر من، باید چیزی ویژه در مورد یک فیلم زامبی وجود داشته باشد تا برای بازی در آن قرارداد ببندم. چیزی که فیلم ما را متمایز می‌کند [داستانی در مورد] سرقت است. اما لایه‌های به‌کلی متفاوتی برای این فیلم وجود دارد.»

باتیستا در «ارتش مردگان» نقش شخصیتی به نام «اسکات وارد» را بازی می‌کند، مردی که رهبر گروهی از مزدوران است که قصد دارند در شهر زامبی-زده لاس وگاس دست به سرقت بزنند. اما مطابق انتظار مأموریت طبق نقشه پیش نمی‌رود و آن‌ها باید مشتی زامبی را از سر راه کنار بزنند.

«ارتش مردگان» نت‌فلیکس تاریخ پخش دقیقی ندارد اما انتظار می‌رود که تابستان آینده از راه برسد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید