news-background
news-background

خالق Mortal Kombat سکوتش را در مورد فیلم جدید شکست؛ برنامه‌های نویسنده برای سه‌گانه احتمالی

فیلم جدید «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) جمعه گذشته از اچ‌بی‌او مکس منتشر شد و نقدهای آن اجازه انتشار پیدا کردند. در حال حاضر این ریبوت از «راتن تومیتوز» امتیاز ۵۵ درصد منتقدین و ۸۸ درصد مخاطبین دریافت کرده است. به عبارت دیگر، منتقدین «مورتال کامبت» جدید را اغلب نمی‌پسندند اما هواداران اعتقاد دیگری دارند. اما «جان توبایاس»  و «اد بون» خالق «مورتال کامبت» در مورد این فیلم چه فکر می‌کنند؟

بون که همچنان با استودیوهای ندررلم به عنوان کارگردان هنری همکاری می‌کند، تاکنون واکنشی به «مورتال کامبت» نشان نداده و به نظر می‌رسد که همین چند روز قبل از وجود چنین فیلمی آگاه شده. اما توبایاس که دیگر مشارکتی در چندگانه ندارد و برخلاف بون در سکوت محض نبود، به‌تازگی نظرش را در مورد فیلم جدید به اشتراک گذاشته است.

توبایاس فاش نمی‌کند که چه احساسی نسبه ریبوت سینمایی دارد اما با انتشار یک توییت می‌نویسد: «در فیلم جدید «مورتال کامبت» سیل جاری شده! خون به معنای واقعی، عرق، و اشک عوامل و بازیگرانی که در آن مشارکت کرده‌اند.»

«گرگ روسو» نویسنده اقتباس سینمایی «مورتال کامبت»‌ به تازگی در مصاحبه با «کلایدر» برنامه‌هایش برای تولید دنباله‌های فیلم را فاش کرده است. او توضیح می‌دهد: «همه بر روی فیلم اول تمرکز کرده بودند. بدون این فیلم سه‌گانه‌ای در کار نیست. اما به عنوان یک نویسنده، هرگز نباید خودتان را محدود کنید، این شعار من است. همیشه باید به این فکر کنید که «داستان شما حتی پس از دو ساعت به کجا خواهد کشید – هر چند دو ساعت زمان زیادی نیست. چه مسیرهای دیگری را می‌تواند در پیش بگیرد؟» بنابراین همیشه فیلم را منتهی به چیزی عظیم‌تر می‌دیدم.»

روسو اضافه می‌کند: «و بعد ایده این شد که بسیار خوب، چند شخصیت خاص داریم که باید در داستان جا دهیم، و فرصت این را نداشته‌ایم که فیلم جداگانه‌ای برای هریک از آن‌ها بسازیم، قرار است یک راست وارد فیلمی همچون «انتقام‌جویان» شویم، و این هم لذت‌بخش است و هم چالش‌برانگیز. می‌دانستم که شخصیت‌های دیگری نیز وجود دارند که ممکن است وارد شوند، راستش ورود آن‌ها به قصه در حال حاضر منطقی نبود. بنابراین سپس این مسئله اهمیت پیدا کرد که «شخصیت مهمی که می‌خواهیم نجات دهیم کدام است؟» برای اینکه بهتر است هر چه در اختیار دارید رو نکنید.»

«جو تسلیم» که در فیلم «مورتال کامبت» نقش «ساب-زیرو» را بازی کرده، هفته گذشته در مصاحبه با «ورایتی» فاش کرده بود برای بازی در چهار دنباله دیگر با استودیوی برادران وارنر قرارداد بسته است. او می‌گوید: «اگر این یکی موفق باشد، شاید فیلم‌های بیشتری بسازیم.»

تسلیم اندونزیایی در این مصاحبه در مورد خاطراتش از بازی «مورتال کامبت» می‌گوید: «من در سوماترای جنوبی به دنیا آمدم. فقیر بودیم و توان خرید کنسول را نداشتم چون گران‌قیمت بود. هر روز به خانه دوستانم می‌رفتم تا بازی کنم. اما وقتی به آن‌جا می‌رسیدم می‌دیدم که ۱۰ بچه دیگر در صف نشسته‌اند. کسی که برنده می‌شد به بازی ادامه می‌داد... بنابراین حدود ۴۰ دقیقه طول کشید تا وارد نقش خود شوم.»

فیلم «مورتال کامبت» در روز اول اکران در سینماهای آمریکا ۹ میلیون دلار فروخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۰:۱۷

اکشن بی نظیری داشت . چون تعداد کارکترهای مورتال کامبات زیاده راحت میشه چند دنباله زیبا ساخت

نمایش اسپویل
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۳:۲۵

اگه داستان و درام درست حسابی نداشته باشه فایده نداره. اگه هم دنباله دار هست می تونست از شخصیت های اصلی تو این قسمت کم کنه و به قسمت بعدی اضافه کنه تا هم داستان فیلم قوی تر بشه هم هیجان برا دنباله ها باشه. اگه قرار به اکشن باشه از این دست فیلم های آبکی مثل فیلم های اسکات ادکینز زیاد هست

نمایش اسپویل