news-background
news-background

جانی دپ به عنوان کارآگاه مسئول تحقیق قتل توپاک معرفی شد

کمپانی اوپن رود پیکچرز ساخت پروزه جدیدی در ژانر جنایی،هیجانی با نام "Labyrinth" با بازی جانی دپ در نقش یک کارآگاه که در مورد قتل توپاک شکور و نوتوریس بی.ای.جی تحقیق میکند. آغاز کرد. کارگردانی این فیلم بر عهده برد فارمن میباشد و فیلم برداری آن از ماه آینده آغاز خواهد شد.

کمپانی میراماکس در تامین مالی این فیلم با اوپن رود پیکچرز همکاری خواهد داشت و همچنین گود یونیورس نیز فروش جهانی فیلم را بر عهده گرفت. عوامل سازنده فیلم در مورد حضور جانی دپ گفته اند که جانی دپ بهترین گزینه برای این نقش است و ما از همکاری با او بسیار خوش حال هستیم.

فیلم در مورد یک کارآگاه پلیس لس آنجلس میباشد که در مورد پرونده قتل تو رپر معروف جهان توپاک شکور و نوتوریس بی.ای.جی تحقیق میکند. با گذشت دو دهه از آن حادثه این پرونده همچنان حل نشده و باز است. کار فیلمنامه بر عهده کریستین کنتراس خواهد بود. خلاصه ای مرگ مرموز توپاک :

توپاک پس از تماشای یک مسابقه بوکس بین مایک تایسون و بروک سلدون با شلیک چند گلوله از یک کادیلاک در لاس وگاس در نوادا، در ۷ سپتامبر ۱۹۹۶ به زخمی شد و پس از ۶ روز در بیمارستان دانشگاه نوادا در ساعت ۴ و ۳ دقیقهٔ صبح در ۱۳ سپتامبر وقتی که تنها ۲۵ سال داشت درگذشت.می‌گویند کسانی که به او گلوله شلیک کردند از آدم‌های ایست کُست (مخصوصاً نوتوریوس بی.آی.جی) بودند که بسیار با هم رقابت داشتند. پلیس لاس وگاس با این که هنوز رسماً این پرونده را نبسته‌است، به این نتیجه رسیده که کریپس، یکی از گروه‌های تبهکار لوس آنجلس، او را کشته.چند ساعت قبل از حمله، توپاک در یک دعوا به همراه نفرات بلادز (یک گروه تبهکار دیگر لوس آنجلس که با کریپس رقابت داشت) در مقابل گروهی دیگر شرکت داشت. باید اشاره کرد که توپاک و دیت رو امنیت خود را به تبهکاران بلادز واگذار می‌کردند. از طرف دیگر نوتوریوس بی.آی.جی و بد بویز وقتی که هنوز در کالیفرنیا زندگی می‌کردند، امنیت خود را به تبهکاران کریپس واگذار می‌کردند. در یک گزارش روزنامهٔ لاس وگاس تایمز، به این نتیجه رسیده است که نوتوریوس بی.آی.جی، که او هم در آن زمان در شهر بود، حاضر شده که برای کشتن توپاک به کریپس پول بدهد.توپاک که پس از حمله در سال ۱۹۹۴، همیشه همراه خودش چند محافظ شخصی و جلیقهٔ ضد گلوله حمل می‌کرد، آن شب هیچ‌کدام را همراه نداشت. دلیل این موضوع هنوز یک معماست. نکتهٔ جالب این است که نام آخرین آلبوم او "The Don Killuminati: The Seven Day Theory " بود که اگر حروف آن را جابجا کنیم این جمله به دست می‌آید: "OK on tha 7th u think I'm dead yet I'm really alive" که معنی آن می‌شود: تو فکر می‌کنی که من در روز ۷ می‌میرم ولی من هنوز زنده‌ام. شمارهٔ ۷ در چند جای دیگر هم وجود دارد مانند: ۷ سپتامبر به او تیر زدند. از ۱۲ تیر ۷ تیر به او نخورد. او در ۴:۰۳ صبح مرد که جمع آن ۷ می‌شود. همچنین او در سن ۲۵ سالگی مرد که جمع ۲و۵ هم ۷ می‌شود. البته خیلی‌ها در مرگ توپاک شک دارند و با توجه به چند عکس و فیلمی که بعد از مرگ توپاک او را زنده نشان می‌داد عقیده دارند که اون هنوز زنده است. توپاک اواخر عمر خود خیلی به ماکیاولی علاقه‌مند شده بود ماکیاولی فیلسوف ایتالیایی بود که همه فکر می‌کردند که در سن ۲۵ سالگی مرده اما او دوباره بعد از۱۸ سال (در سن ۴۳ سالگی) برگشت و انتقام خود را از دشمنانش گرفت به همین دلیل خیلی‌ها معتقدند که توپاک نمرده و می‌خواهد از روش ماکیاولی استفاده کند همچنین وقتی مادرش جنازهٔ توپاک را دید گفت که او پسرش نیست با این حال اگر توپاک قصد این کار را داشت میبایست سال ۲۰۱۴ که بازهم جمع ۲و۱و۴ برابر با ۷ می‌شود بر میگشت چون ۴۳ سالش میشد و ۱۸ سال از مرگش می‌گذشت. در آهنگ اینتروی آلبوم The Don Killuminati توپاک هم صدای شلیک ۷ گلوله شنیده می‌شود. جالب این است که تعداد آهنگ‌هایی که پس از مرگ توپاک از او بیرون آمد بیش تر از تعداد آهنگ‌هایی است که قبل از مرگش بیرون آمد و آهنگ‌های او هنوز هم در تمام دنیا ریمیکس می‌شوند. (اخبار سینمای جهان را با ما دنیال کنید)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید