news-background
news-background

«جیمی فاکس»: فیلم Spawn ساخته خواهد شد

«جیمی فاکس» از بازی در فیلم «اسپاون» اظهار خوشنودی کرد و گفت که این فیلم بسیار خاص است.

 

«جیمی فاکس» برنده اسکار مدت زیادی است که به شخصیت «اسپاون» علاقه نشان داده و علی‌رغم شایعات فراوان درباره جدایی او از این فیلم همچنان برای بازی در آن هیجان‌زده است. این فیلم بازسازی «اسپاون» (دانلود فیلم Spawn با لینک مستقیم) به کارگردانی «مارک دیپه» است که از رمانی به همین نام اقتباس شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این اولین بار است که فاکس درباره حضورش در این فیلم اظهار نظر می‌کند:‌ «من «تاد مک‌فارلین» را سورپرایز کردم. به او گفتم برادر، می‌دانم که این فیلم را یک روز می‌سازی و امیدوارم که آن روز به یاد من باشی. کاری که فیلم «پلنگ سیاه» (دانلود فیلم Black Panther با لینک مستقیم) کرد این بود که به ما یادآوری کند اکنون زمانش فرارسیده و شخصیت «اسپاون» بسیار جذاب است. افراد زیادی برای خلق چنین شخصیتی با هم همکاری کرده‌اند.»

فاکس قرار است در نقش «آل سیمونز» بازی کند. سیمونز یک سرباز، مزدور و آدم‌کش است که توسط یکی از همکارانش به قتل می‌رسد و به خاطر زندگی‌اش به عنوان یک آدم‌کش مستقیماً به جهنم فرستاده می‌شود. در جهنم او روحش را به شیطانی به نام «مالیبولجیا» می‌فروشد و تبدیل به پیاده‌نظام جهنم می‌شود در ازای اینکه یک‌بار دیگر بتواند همسرش را ببیند. فیلم «اسپاون» در سال ۱۹۹۷ پس از اکران با نظرات منفی زیادی رو به رو شد.

مک‌فارلین قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد در حالی که «جرمی رنر» از کمپانی مارول سینماتیک یونیورس نقش کارآگاهی را بازی می‌کند که در راه «سیمونز» ظاهر خواهد شد. این اولین تجربه کارگردانی مک‌فارلین است. او تصمیم دارد این فیلم را با رده‌ی سنی بزرگسال بسازد و به تازگی اعلام کرده که به دنبال بازیگران مشهور دیگری برای حضور در این فیلم است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

او در مصاحبه‌ای گفت: «می‌دانم که مردم می‌گویند تاد تو زیاد درباره این فیلم و مسائل هالیوود صحبت می‌کنی اما اتفاق خاصی نمی‌افتد. و این واقعیت ندارد. با توجه به اینکه هیچ فیلمی در حال حاضر ساخته نمی‌شود زمان ساخت «اسپاون» فرارسیده و این تنها نظر من نیست. می‌دانم که در حال حاضر همه کارها برای آمادگی پیش از ساخت فیلم در حال انجام است و زمانی که شرایط کنونی کمی بهتر شود و ما اجازه ساخت بگیریم همه این کارها آماده است. در حال حاضر مشغول اضافه کردن افراد مشهور زیادی برای حضور در این فیلم هستیم. این اسامی هنوز اعلام نشده‌اند و من امیدوارم که به زودی بتوانم این کار را انجام دهم.»

علاوه بر این فیلم لایو-اکشن، مک‌فارلین درباره سریال انیمیشنی بر اساس «اسپاون» اعلام کرد که صحبت‌هایی درباره آن شده است: «من دیروز با یک کمپانی بزرگ انیمیشن‌سازی درباره ساخت سریال انیمیشن «اسپاون» صحبت کردم. بنابراین این مسئله نیز در دست بررسی است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲

شخصیت اسپاون یکی از شخصیت های خیلی متفاوت با دنیای خاص و تاریک خودش هست . قابلیت های ویژه و فوق العاده ای که اسپاون داره و به مرور قوی تر میشه . سالها منتظر شنیدن خبر ساخته شدنش بودم . مثل مورتال کامبت

نمایش اسپویل