news-background
news-background

«جیمز گان» برای کارگردانی سومین قسمت فیلم «نگهبانان کهکشان» بازمی‌گردد

«جیمز گان» نویسنده و کارگردان فیلم‌های «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) به صورت رسمی تأیید کرد که برای نویسندگی و کارگردانی قسمت سوم فیلم بازخواهدگشت. کارگردان، این خبر را درحالی از طریق صفحه‌ی فیسبوک خود اعلام کرده است که تنها چند روز به شروع تبلیغات و کنفرانس‌های خبری قسمت دوم فیلم باقی‌مانده است.

گان با جواب دادن به سؤالاتی که مطرح شدنشان در تور خبری حتمی است شروع می‌کند و یک راست از تولید قسمت سوم فیلم و احتمال بازگشتش به عنوان کارگردان سخن به میان می‌آورد.

«پس از ماه‌ها بحث و تفکر، به جواب رسیده‌ام. می‌توانم پاسخ را برای اولین خبرنگاری که در کنفرانس‌های خبری سؤال می‌پرسد نگه دارم، اما فکر کردم که بهتر است آن را با مهمترین انسان‌های دنیای نگهبانان، که شما هواداران مشتاق و پرشور هستید، در میان بگذارم. بنابراین بله، من برای نویسندگی و کارگردانی «نگهبانان کهکشان 3» برمی‌گردم.»

او در ادامه نسبت به راکت، گروت، گامورا، استارلرد، یوندو، مانتیس، درکس، نبولا، و دیگر شخصیت‌های جدید ابراز احساسات می‌کند و می‌افزاید «این کاراکترها بیش از آنچه تصور می‌کنید برای من دوست داشتنی هستند، و من احساس می‌کنم که آن‌ها باید به ماجراجویی‌های بیشتری دست بزنند و چیزهای بیشتری در مورد خودشان و دنیای شگفت‌انگیز و گاهی وحشت‌آفرین پیرامون بیاموزند. ضمناً به مانند قسمت اول و دوم فیلم تلاش خواهیم کرد داستانی روایت کنیم که شما را شگفت‌زده کند.»

او در مورد داستان سومین قسمت فیلم می‌گوید «بسیاری از اتفاقاتی که در ده سال اخیر در دنیای سینمایی مارول به وقوع پیوسته‌اند، تا حد زیادی به سمت و سوی فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» هدایت شده است. قصه‌ی «نگهبانان کهکشان 3» پس از همه‌ی آن حوادث رخ خواهد داد. این فیلم، داستان این نسخه از نگهبانان کهکشان را به پایان رسانده و شخصیت‌های قدیم و جدید مارول را برای ده سال آینده مهیا می‌گرداند.»

قسمت دوم «نگهبانان کهکشان» با حضور «کریس پرت»، «زوئی سالدانا»، «کرت راسل»، «دیو باتیستا»، «مایکل روکر»، «الیزابت دبیکی»، «پوم کلمنتیئف» و صداپیشگی «وین دیزل» و «بردلی کوپر» 5 ماه می امسال اکران می‌شود. قسمت اول «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» نیز 4 می 2018 و قسمت دوم آن 3 می 2019 اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید