news-background
news-background

«جیسون موموآ» با انتشار تصویری شایعه بازی خود در The Witcher را تقویت کرد

«جیسون موموآ» ستاره‌ی فیلم «آکوامن» (دانلود فیلم Aquaman با لینک مستقیم) و سریال «بازی تاج‌وتخت» (دانلود سریال Game of Thrones با لینک مستقیم)، تصویری ساختگی از خود به اشتراک گذاشت که او را در سریال «ویچر» (دانلود سریال The Witcher با لینک مستقیم) نت‌فلیکس در کنار «هنری کویل» در نقش «گرالت ریویا» نشان می‌دهد. این تصویر در حالی به اشتراک گذاشته شده که شایعه‌ی پیوستن موموآ به سریال پیش‌درآمد «ویچر: منشأ خون» (The Witcher: Blood Origin) شنیده می‌شود.

موموآ این تصویر را که پیش‌تر بارها در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شد در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر و صفحه‌ی کویل را تگ کرده است. نت‌فلیکس تاکنون این شایعات را رد یا تأیید نکرده، اما به نظر می‌رسد که هنوز پیش‌درآمد «ویچر» هنوز به مرحله‌ی انتخاب بازیگر نرسیده باشد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

نت‌فلیکس پس از موفقیت فصل اول «ویچر»، سفارش ساخت پیش‌درآمد آن را صادر کرد. این سریال نحوه‌ی به وجود آمدن اولین «ویچر» را روایت خواهد کرد و داستانی در ۱۲۰۰ سال پیش از «گرالت ریویا» در شش قسمت و با همکاری «لورن هیسریش» شورانر سریال اصلی و «دیکلن دی بارا» نویسنده‌ی سریال «مشت آهنین» (دانلود سریال Iron Fist با لینک مستقیم) توسعه پیدا می‌کند.

تاریخ پخش پیش‌درآمد هنوز مشخص نشده، اما صفحه‌ی رسمی توئیتر سریال ۲۲ ژوئیه نوشت که فیلمبرداری فصل دوم «ویچر» از ۱۷ آگست آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید