news-background
news-background

جوکر در "لیگ عدالت" حضور ندارد

اگر میخواهید برای بار دیگر جوکر را ببینید، باید مدت زیادی صبر کنید؛ چرا که "شاهزاده‌ی جنایت" در "لیگ عدالت" (Justice League) حضور نخواهد داشت.

مدتی پیش شایعه شده بود که "جرد لتو" (Jared Leto) برای ایفای دوباره‌ی نقشش بعنوان جوکر که برای اولین بار در "جوخه انتحاری" (Suicide Squad) رونمایی شد، در فیلم لیگ عدالت حضور خواهد یافت. با توجه به این شایعه، به نظر میامد که تمام شخصیت‌های دنیای دی‌سی، قرار است تلنگری بخورند و توسط جوکر، به مزر دیوانگی برسند؛ اما خبر‌های جدیدی که به دست آمده، تمام خیال‌ پردازی‌های طرفداران را نقش بر آب کرد.

" امبرتو گونزالس" (Umberto Gonzalez) که از مجله‌ی "The Wrap" میباشد، پستی در توییتر خود منتشر کرده و شایعه‌ی حضور جوکر در لیگ عدالت را به اتمام رسانده است.

"دی‌سی فن‌ها! شرمنده... قبلا شایعه شده بود که جرد لتو تو لیگ عدالت حضور داره؟؟ متاسفانه باید بگم که غلطه.

اگرچه به نظر می‌رسد که لتو در لیگ عدالت حضور نخواهد داشت، اما به این معنا نیست که ما دیگر او را در نقش جوکر نخواهیم دید. چند وقت پیش که جرد لتو مصاحبه‌ای درباره ی هنرنمایی‌اش در "جوخه انتحاری" داشته بود، به چند نکته اشاره کرد. جدا از اینکه او از حذف شدن صحنه‌های زیادی از جوکر در جوخه انتحاری ناراحت بود، وی ذکر کرد که این فیلم تنها برای معرفی جوکر بوده و قطعا این شخصیت را باز هم در فیلم‌های آینده‌ی دی‌سی خواهیم دید.

لتو این را هم گفته بود که دوست دارد در فیلم تکیِ بتمن به کارگردانی "بن افلک" به ایفای نقش بپردازد، اما احتمال حضور او در این فیلم کم به نظر میرسد چرا که اعلام شده شرور اصلی فیلم بتمن، "دث استروک" با بازی "جو مانگالینو" (Joe Manganiello) خواهد بود.

deathstroke

دث استروک، که در سریال اَرو (Arrow) نیز حضور داشت، قرار است دشمن اصلی بتمن، در فیلم اختصاصی اش باشد. با توجه به قابلیت‌های دث استروک، قطعا مبارزه وی با بتمن دیدنی خواهد بود. چندی پیش، بن افلک صحنه‌ی کوتاهی از دث استروک را در فضای مجازی منتشر کرد که موجب به وجد آمدن طرفداران شد و این احتمال را داد که شاهد یک فیلم خوب از بتمن خواهیم بود.

بتمن، در فیلم لیگ عدالت حضور خواهد یافت و نقش رهبر این گروه را نیز برعهده دارد. بعد از لیگ عدالت، به احتمال زیاد ما شاهد حضور او در فیلم دیگر شخصیت‌ها نیستیم و برای بار دیگر، او را در فیلم اختصاصی‌اش که احتمالا در 2018 اکران خواهد شد، میبینیم. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

قسمت اول لیگ عدالت که به کارگردانی "زک اسنایدر" میباشد و ابرقهرمانانی همانند سوپرمن، بتمن، واندروومن، آکوامن، سایبورگ و فلش در آن حضور داند؛ در 17 نوامبر 2017 (26 آبان 1396) اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید