news-background
news-background

احتمال حضور «جان سینا» در نقش شخصیت «سندمن» در دنیای سینمایی مارول

 

«جان سینا» کشتی‌گیر سابق که چندین سال است به حرفه بازیگری مشغول شده به خاطر پست‌های عجیبش در اینستاگرام شهرت دارد. او روز گذشته کامیکی از «سندمن» در حال حمله به «مرد عنکبوتی» منتشر کرد. طرفداران او مطمئن نیستند که این پست تنها برای تمجید از کامیک «مرد عنکبوتی» منتشر شده یا اشاره به احتمال حضور او در نقش «سندمن» یکی از قدیمی‌ترین دشمنان «مرد عنکبوتی» در آینده دارد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در این عکس «مرد عنکبوتی» در حال غرق شدن در شن است در حالی که «سندمن» بالای سر او ایستاده. علاوه بر این مدل موی «سندمن» شباهت بسیاری به مدل مو همیشگی سینا دارد. فیزیک بدنی خوب سینا او را به گزینه‌ای خوب برای بازی در فیلم‌های ابرقهرمانی تبدیل کرده. او اولین حضورش در دنیای کامیک را با نقش «صلح طلب» در فیلم جدید «جوخه انتحار» (دانلود فیلم The Suicide Squad با لینک مستقیم) تجربه کرد. این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۱ اکران شود. از دیگر فیلم‌های سینا می‌توان به «خونه بابا» (دانلود فیلم Daddy’s Home با لینک مستقیم)، «بازدارندگان» (دانلود فیلم Blockers با لینک مستقیم)، «فردیناند» (دانلود فیلم Ferdinand با لینک مستقیم) و «دولیتل» (دانلود فیلم Dolittle‎ با لینک مستقیم) اشاره کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹

رسلینگ کار خوبی بود اما عالی نبود همیشه سعی می کردن شخصت مثبت باشه و همیشه الکی میبرد هیچوقت یادم نمیره براک لزنر چطور عابروی چند سالشو برد در هر صورت بنظرم هر چقدر رسلینگ کاره خوبی بود بازیگر خوبی نیست و گزینه های بهتره دیگه ای بجاش هست

نمایش اسپویل
۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳

اگه طرفدار های این کمیک این رو بشنون خودشون رو امشب دار میزنن.

نمایش اسپویل