news-background
news-background

آغاز فیلمبرداری فصل پنجم The Crown از تابستان آینده؛ پایان فیلمبرداری سریال Only Murders In The Building «سلینا گومز»

تولید فصل پنجم سریال «تاج» (The Crown) نت‌فلیکس از ماه ژوئیه امسال آغاز خواهد شد. در این فصل بازیگران جدیدی در نقش شخصیت‌های سلطنتی بازی می‌کنند. «الیزابت دبیکی» در نقش «پرنسس دایانا»، «دامینیک وست» در نقش «پرنس چارلز»، «ایملدا استاونتن» در نقش «ملکه» و «لسلی منویل» در نقش «پرنسس مارگارات» ظاهر خواهند شد.

عوامل سریال به استودیوی الستری در شمال لندن می‌روند، جایی که بخش‌های زیادی از پروژه به تولید رسیده است. سازندگان امیدوارند تا ماه ژوئیه، بریتانیا از زیر سایه‌ی سنگین ویروس کرونا بیرون بیاید و تولید پروژه با وقفه‌های کمتری مواجه شود. بریتانیا از ۱۲ آوریل محدودیت‌ها را کاهش خواهد دارد و به سومین قرنطینه ملی پایان می‌دهد.

فیلمبرداری فصل چهارم «تاج» به نویسندگی «پیتر مورگان» پیش از شروع پاندمی در بریتانیا در مارس ۲۰۲۰ به پایان رسید و طبق اعلام قبلی پاییز گذشته روی ایر رفت. در آن فصل «اما کورین» در نقش «پرنسس دایانا» بازی کرد و برنده‌ی گلدن گلوب و اتحادیه بازیگران شد.

سریال «تاج» قرار است با فصل ششم به پایان برسد و داستان زندگی اعضای خانواده‌ی سلطنتی که از اواخر دهه‌ی ۱۹۴۰ آغاز شده بود را تا اوایل دهه ۲۰۰۰ پیش ببرد. بنابراین شخصیت‌های «مگان مارکل» و «پرنس هری» در این مجموعه دیده نخواهند شد. ماه گذشته «پرنس هری» در مصاحبه با «جیمز کوردن» گفته بود که سریال «تاج» فشار‌های وارد شونده به اعضای خانواده‌ی سلطنتی را به درستی نشان می‌دهد. مارکل و هری در مصاحبه با «اپرا وینفری» اتهاماتی به این خانواده وارد کردند، اما به نظر می‌رسد که مورگان در حال حاضر تمایلی به نمایش حواشی پیرامون این دو شخصیت در این سریال ندارد.

فیلمبرداری سریال «تنها قتل‌های ساختمان» (Only Murders in the Building) با بازی «سلینا گومز»، «استیو مارتین» و «مارتین شورت» نیز این هفته پس از چند ماه به پایان رسید.

شورت پیش‌تر در مصاحبه با «دیلی بیست» گفته بود: «قرار است در ماه اکتبر در نیویورک فیلمبرداری شود. نامش «تنها قتل‌های ساختمان» است و در مورد سه نفر است که در یکی از آن آپارتمان‌های بزرگ نیویورک زندگی می‌کنند. یکدیگر را در آسانسور می‌بینند و کرنشی می‌کنند، اما هیچ‌وقت با هم حرف نمی‌زنند. حتی اسم یکدیگر را نمی‌دانند. یک بار در آسانسور با نفر چهارمی برخورد می‌کنند و بعد می‌فهمند که این فرد کشته شده و تصمیم می‌گیرند قاتل را پیدا کنند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید