news-background
news-background

«تندیوی نیوتن»: پیشنهاد «مادری که فقط باید کشته می‌شد» را در یک فیلم ابرقهرمانی رد کردم

نیوتن می‌گوید آماده بازی در فیلم‌های ابرقهرمانی است، اما یک نقش مکمل بی‌خاصیت را نمی‌پذیرد.

 

«تندیوی نیوتن» می‌گوید به بازی در فیلم‌های ابرقهرمانی علاقه‌مند است، اما نه فیلمی که او را در نقش مادری بی‌اهمیت در داستان نشان دهد. بازیگر ۴۸ ساله برنده امی سریال «وست‌ورلد» (Westworld) در مصاحبه با «لد بایبل» فاش می‌کند که پیشنهاد بازی در یک عنوان ابرقهرمانی را رد کرده به این علت که باید نقش «مادری که فقط باید می‌مرد» را بازی می‌کرده است. او اضافه می‌کند: «بیشتر به علت نقش پیشنهاد را نپذیرفتم.»

نیوتن می‌گوید تحت تأثیر فیلم‌های ابرقهرمانی که رویکردی هنری‌تر دارند قرار گرفته است: «نمونه عالی‌اش «تایکا وایتیتی» است، کاری که با «ثور: رگنراک» (Thor: Ragnarok) کرد. لذت بردم از اینکه بازیگرانش تمایل داشتند محدودیت‌ها را از بین ببرند – البته از بین بردند، وگرنه خسته‌کننده می‌شد.»

نیوتن اضافه می‌کند: «به عنوان یک ژانر برای من ملال‌آورند، این چندگانه‌های بزرگ، و در موردشان بدبینم، چون تنها به پول اهمیت می‌دهند؛ مثل جانوری عظیم‌الجثه است که به پیش می‌رود و پول‌های بیشتری جمع‌آوری می‌کند، این‌طور نیست؟ اما حالا احساس می‌کنم که تقاضایی هم از طرف مخاطب و هم سازندگان این فیلم‌ها به وجود آمده که فیلم‌های ابرقهرمانی می‌توانند بهتر باشند.»

نیوتن با «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» (Solo: A Star Wars Story) بازی در چندگانه‌های پرخرج هالیوودی را تجربه کرده است، اما آن فیلم انتظارات او را برآورده نکرد. او اولین زن سیاه‌پوستی بود که در فیلم‌های «جنگ ستارگان» نقشی کلیدی بازی می‌کرد، اما شخصیتش با تغییر فیلمنامه در حین فیلمبرداری کشته شد.

نیوتن اخیراً در این رابطه به «اینورس» گفته است: «پس از اینکه شخصیتم کشته شد از «جنگ ستارگان» ناامید شدم. ضمن اینکه در فیلمنامه او کشته نمی‌شود. در حین فیلمبرداری این تغییر به وجود آمد و علتش نداشتن وقت کافی برای فیلمبرداری صحنه‌ها بود.» او اضافه می‌کند که در آن زمان فکر کرده: ««این یک اشتباه خیلی بزرگ است»، نه فقط به این دلیل که من نقش را بازی کرده‌ام، نه به این دلیل که می‌خواستم به بازی ادامه دهم. نباید اولین زن سیاه‌پوستی که در فیلم‌های «جنگ ستارگان» نقش مهمی داشت را می‌کشتند. شوخی‌تان گرفته؟»

نیوتن به تازگی در فیلم «خاطره» (Reminiscence) مقابل «هیو جکمن» دیده شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ شهریور ۱۴۰۰ ۰۱:۴۰

احتمالا نقش ماریا رمبو تو وانداویژن بوده وگرنه چیز دیگه ای نیست مگه این که در حال ساخت باشه

نمایش اسپویل