news-background
news-background

تریلر The Hitman's Wife's Bodyguard: بازگشت «رایان رینولدز» و «ساموئل جکسون» به معرکه

«سلما هایک» دیگر ستاره‌ی این دنباله‌ی اکشن است.

 

اولین تریلر دنباله‌ی اکشن و کمدی «بادیگارد همسر آدمکش» (The Hitman's Wife's Bodyguard) با بازی «رایان رینولدز»، «ساموئل ال. جکسون» و «سلما هایک» رونمایی شد. در این فیلم علاوه بر بازی رینولدز و جکسون در نقش‌های «مایکل برایس» و «داریوس کینکید»، بازیگران دیگری چون «سلما هایک» در نقش سونیا همسر جکسون، و «ریچارد ای. گرنت» در نقش آقای زایفرت ظاهر شده‌اند. بازیگران جدید فیلم «آنتونیو باندراس»، «فرانک گریلو» و «مورگان فریمن» خواهند بود. «پاتریک هیوز» برای کارگردانی بازگشته است.

پیش از انتشار تریلر، اکران این دنباله به اوایل تابستان موکول شده بود. قسمت اول فیلم در سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۱۷۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و تولید دنباله یک سال بعد به تأیید رسید. «بادیگارد همسر آدمکش» ابتدا قرار بود تابستان سال ۲۰۲۰ اکران شود اما پاندمی موجب شد اکران آن به امسال موکول شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «مرگبارترین زوج دنیا – بادیگارد «مایکل برایس» (رایان رینولدز» و آدمکش «داریوس کینکید» (ساموئل ال. جکسون) – برای مأموریتی که جانشان را تهدید می‌کند بازگشته‌اند. برایس که هنوز بدون مجوز کار می‌کند توسط همسر داریوس، «سونیا کینکید» (سلما هایک) کلاهبردار بدنام بین‌المللی به اجبار وارد معرکه می‌شود. در حالی که برایس از سوی این دو تحت فشار قرار گرفته، به همراه آن‌ها درگیر دسیسه‌ای بین‌المللی شده و به زودی متوجه می‌شود که مردی قدرتمند و کینه‌توز (آنتونیو باندراس) را در مقابل خود دارند.»

«بادیگارد همسر آدمکش» ۱۶ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید