news-background
news-background

تریلر Honey Boy: «شیا لباف» در نقش پدر خودش

اولین تریلر فیلم جدید «شیا لباف» به نام «پسر عزیز» (Honey Boy) منتشر شد. «آلما هارل» کارگردانی فیلم «پسر عزیز» را بر عهده دارد و منتقدان نظرات مثبت بسیاری در جشنواره ساندنس امسال درباره این فیلم داشتند.

فیلم «پسر عزیز» ماجرای پسر جوان بازیگری به نام «اتیس لورت» با بازی «لوکاس هجز» را دنبال می‌کند که تلاش می‌کند رابطه خود را با پدر غیرمنطقی خود حفظ کند. لباف در نقش «جیمز لورت»، یک دلقک مسابقات گاوبازی بازنشسته حضور دارد. اتیس که در سنین کم به شهرت رسیده تمام مدت فیلم تلاش می‌کند تا رابطه خود را بهبود ببخشد و این مشکلات باعث روی آوردن او به رفتارهای خشن و مصرف بیش از اندازه نوشیدنی‌های الکلی می‌شود.

لباف در یکی از صحنه‌های فیلم به «نوآح جوپ» که نقش اتیس نوجوان را بازی می‌کند گفت: «من به تو انرژی می‌دهم چون ما یک تیم هستیم و من می‌دانم که تو پتانسیل موفق شدن را داری. تو یک ستاره‌ای و من این را می‌دانم. من به همین دلیل اینجا هستم. من تشویق کننده تو هستم پسر عزیزم.»

لباف فیلم‌نامه این فیلم را زمانی که در یک مرکز توان‌بخشی بود به عنوان بخشی از درمان بر اساس رابطه خود با پدرش نوشت و آن را برای هارل ارسال کرد. با توجه به تریلر می‌توان گفت که رابطه او و پدرش زمانی که او در حال ساخت سریال «خانواده استیون‌» برای شبکه دیزنی بود آسیب بسیاری دید. این سریال آغاز فعالیت حرفه‌ای لباف به عنوان بازیگر بود.

زمانی که از لباف درباره تأثیر این فیلم در بهبود وضعیتش پرسیده شد در پاسخ گفت: «خیلی حس عجیبی است که به دردت قدرت ببخشی و از آن یک محصول بسازی و برای این کار احساس گناه کنی. حس خودخواهی زیادی به من دست داد. کل این ماجرا به نظرم خودخواهانه بود. من هرگز به این فکر نکردم که قرار است به مردم کمک کنم. این هدف من نبود. من در حال نابود شدن بودم.»

از دیگر بازیگران سریال می‌توان به «اف‌کی‌ای توییگز»، «مایکا مونرو»، «ناتاشا لیون»، «مارتین استار»، «بایرون بوئرز»، «لورا سن جاکومو» و «کلیفتن کالینز جونیور» اشاره کرد. نام فیلم از لقبی که به لباف در کودکی داده شده بود گرفته شده است. «برایان کاوانا-جونز»، «دنیلا تاپلین لوندبرگ» و «کریستوفر لگت» تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. «فرد برگر» نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی حضور دارد. فیلم «پسر عزیز» در جشنواره فیلم تورنتو اکران خواهد شد. این فیلم توسط استودیو آمازون در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ به روی پرده سینما خواهد رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید