news-background
news-background

تریلر فیلم Arctic با بازی «مدس میکلسن» منتشر شد

«مدس میکلسن» ستاره‌ی سریال «هنیبال» (The Hannibal) در فیلم «قطبی» (Arctic) نقش مردی را بازی می‌کند که پس از جان سالم به در بردن از سانحه‌ی سقوط هواپیما، در مناطق قطبی گرفتار می‌شود. او دو راه پیش روی خود می‌بیند، یا در پناهگاه نسبتاً امن خود بماند، و یا به دنبال راهی برای نجات باشد، در حالی که برف و یخ و خرس قطبی او را احاطه کرده‌ است.

نویسندگی و کارگردانی این فیلم را «جو پنا» برعهده دارد که اولین فیلم بلند خود را ساخته است. پنا در مورد این فیلم می‌گوید: «می‌خواستم فیلمی بسازم که حکم سر و صدای زمینه را برای بیننده داشته باشد. مخاطب باید کاملاً‌ درگیر قصه شود و مدام در ذهن خود سناریوهای مختلفی را خلق کند.»

این فیلم در مناطق رعب‌آور و کوهستانی کشور ایسلند فیلمبرداری شده، جایی که جاده‌هایش در طول فصل زمستان غیرقابل عبور می‌شوند. در این نواحی باد با سرعت ۴۰ مایل در ساعت می‌وزد و آب و هوا ناگهان از آفتابی و صاف به برفی تغییر حالت می‌دهد. از طرفی بوران فیلمبرداری پروژه را به مدت یک روز متوقف می‌کرد.

به نظر می‌رسد که فیلم جدید میکلسن به آثاری چون «خاکستری» (The Grey)، «لبه‌ی تیغ» (The Edge) و بخش‌هایی از «از گور برخواسته» (The Revenant) شباهت داشته باشد، اما به جای جلوه‌های بصری بر روایت داستان تکیه کند.

فیلم «قطبی» در تاریخ اول فوریه ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

مشاهده‌ی آنلاین تریلر فیلم «قطبی» (Arctic) 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید