news-background
news-background

تریلر فصل دوم Jack Ryan منتشر شد

آمازون پرایم که به تازگی سریال موفق «پسران» را عرضه کرده، به زودی فصل جدید سریال پربیننده‌ی «جک رایان» (Jack Ryan) را منتشر می‌کند. این شبکه روز گذشته با رونمایی از تریلر جدید فصل دوم، تاریخ پخش این فصل را هم به تأیید رساند. در تریلر جدید «جان کرازیسنکی» سعی می‌کند محموله‌ی غیرقانونی اسلحه در آمریکای جنوبی را ردیابی کند. اما او در ادامه کشف می‌کند که این تحقیقات نه تنها آمریکای جنوبی که سراسر دنیا را تحت تأثیر قرار خواهد داد. این تریلر فاش می‌کند که فصل دوم جمعه اول نوامبر امسال از آمازون پرایم پخش خواهد شد.

تریلر فصل جدید شب گذشته از شبکه‌ی NBC هم روی ایر رفت تا آمازون برای اولین بار یک تریلر را از شبکه‌های ماهواره‌ای آمریکا پخش کرده باشد. آن‌ها علاوه بر این بیلبوردی ۵۰ هزار فوت مربعی با متن «جک بازگشته است» را روی سقف ساختمان‌ها برای مسافرین فرودگاه ال‌ای‌اکس نصب کرده‌اند. این بیلبورد تبلیغاتی نیز بزرگترین نوع تبلیغات روی سقف در تاریخ به شمار می‌آید.

«جک رایان» مأمور سازمان جاسوسی آمریکا، پس از ردیابی محموله‌ی مشکوک به اسلحه در جنگل ونزوئلا، به آمریکای جنوبی سفر می‌کند. همچنانکه تحقیقات جک از احتمال توطئه‌ای عظیم پرده برداری می‌کند، رئیس جمهور ونزوئلا اقدام به ضد-حمله می‌کند و در نهایت موجب می‌شود جک و همکارانش در یک مأموریت بین‌المللی که آمریکا، بریتانیا، روسیه و ونزوئلا را تحت شعاع قرار داده، نقشه‌های شوم رئیس جمهور را فاش کنند و ثبات را به کشور بازگردانند.

در سریال «جک رایان» که با همکاری آمازون، پارامونت و اسکای‌دنس به تولید رسیده، علاوه بر کرازینسکی، «وندل پیرس» در نقش «جیمز گریر»، «نومی راپاس» در نقش «هریت بامن» و «مایکل کلی» در نقش «مایک نوومبر» ایفای نقش کرده‌اند. تریلر فصل دوم را از این صفحه مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید