news-background
news-background

تأخیر دوباره در اکران فیلم‌های Mulan و دنباله‌های Avatar و Star Wars تأیید شد؛ حذف French Dispatch «وس اندرسون» از تقویم

دیزنی اعلام کرد که فیلم «مولان» (دانلود فیلم Mulan با لینک مستقیم) را ۲۱ آگست اکران نخواهد کرد. این استودیو در حالی این بازسازی لایو-اکشن را از تقویمش حذف می‌کند که سالن‌های سینمای ای‌ام‌سی آماده‌ی بازگشت می‌شدند. گفته می‌شود که دیزنی، پرفروش‌ترین استودیوی سال گذشته، منتظر تعیین تاریخ اکران جدید «تنت» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) از سوی برادران وارنر نخواهد ماند. آن‌ها تمایلی ندارند تا روشن شدن وضعیت اکران برای فیلم تاریخ جدیدی مشخص کنند. علاوه بر این، دیزنی اعلام کرده است که فیلم «مولان» را ابتدا در بازارهای خارجی اکران می‌کند حتی اگر منطق این‌گونه حکم نکند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

اوایل هفته پخش‌کنندگان و سالن‌داران امیدوار بودند که «مولان» به کارگردانی «نیکی کارو» در تاریخ تعیین شده باقی بماند و اکران شود و دست کم تا کریسمس از طریق دیزنی+ منتشر نشود.

سخنگوی دیزنی می‌گوید: «در طول چند ماه گذشته، روشن شد که هیچ تضمینی برای چگونگی اکران فیلم‌ها در این بحران جهانی سلامت وجود ندارد، و امروز به این معناست که ما باید برنامه‌های خود برای «مولان» را متوقف کنیم و ببینیم بهترین راه برای رساندن فیلم به دست مخاطبین سراسر دنیا چیست.»

علاوه بر پاندمی جهانی، تعطیلی سالن‌های سینما و تولید پروژه‌ها باعث شده دیزنی تغییرات دیگری هم در تقویم خود به وجود آورد. تمامی فیلم‌های «آواتار» (دانلود فیلم Avatar با لینک مستقیم) و «جنگ ستارگان» یک سال به تعویق افتاده‌اند: «آواتار ۲» (دانلود فیلم Avatar 2 با لینک مستقیم) به جای ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ به ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ موکول شده، «آواتار ۳» که قرار بود ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ اکران شود حالا باید ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ روی پرده برود، «آواتار ۴» که پیش‌تر برای ۱۹ دسامبر در نظر گرفته شده بود به ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ منتقل می‌شود و «آواتار ۵» از ۲۷ دسامبر ۲۰۲۷ به ۲۲ دسامبر ۲۰۲۸ خواهد رفت.

سه‌گانه‌ی در حال حاضر بدون عنوان «جنگ ستارگان» که بنابر برخی گزارش‌ها به نویسندگی «تایکا وایتیتی» توسعه خواهد یافت، از ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ به ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ منتقل خواهد شد؛ قسمت دوم این سه‌گانه از ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ به ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ و قسمت سوم از ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ به ۱۷ دسامبر ۲۰۲۷ موکول خواهد شد.

با این حال به نظر می‌رسد که بعضی از فیلم‌ها دست نخورده باقی می‌مانند. فیلم «جهش‌یافتگان‌ جدید» (دانلود فیلم New Mutants با لینک مستقیم) فاکس قرن بیستم در تاریخ ۲۸ آگست روی پرده خواهد رفت، و «تاریخچه‌ی شخصی دیوید کاپرفیلد» (دانلود فیلم The Personal History of David Copperfield با لینک مستقیم) که در بریتانیا اکران شده و نسخه‌ی دیجیتال آن در دسترس قرار گرفته، به صورت محدود در تاریخ ۲۸ آگست روی پرده می‌رود. فیلم «مرد شاه» (دانلود فیلم The King's Man با لینک مستقیم) به کارگردانی «متیو وان» در تاریخ ۱۸ سپتامبر، «بیوه‌ی سیاه»‌ (دانلود فیلم Black Widow با لینک مستقیم) در اولین هفته‌ی ماه نوامبر، «آب عمیق» (دانلود فیلم Deep Water با لینک مستقیم) در تاریخ ۱۳ نوامبر، «روح» (دانلود فیلم Soul با لینک مستقیم) در تاریخ ۲۰ نوامبر، «گای آزاد» (دانلود فیلم Free Guy با لینک مستقیم) در تاریخ ۱۱ دسامبر و «داستان وست‌ ساید» (دانلود فیلم West Side Story با لینک مستقیم) در تاریخ ۱۸ دسامبر اکران خواهند شد.

فیلم «گزارش فرانسوی» (دانلود فیلم The French Dispatch با لینک مستقیم) به کارگردانی «وس اندرسون» نیز که پیش‌تر قرار بود ۱۶ اکتبر اکران شود در حال حاضر از تقویم حذف شده است. فیلم «انتلرز» (دانلود فیلم Antlers با لینک مستقیم) سرچ‌لایت هم به فوریه سال ۲۰۲۱ موکول شده و «آخرین دوئل» (دانلود فیلم The Last Duel با لینک مستقیم) «ریدلی اسکات» که قرار بود روز کریسمس عرضه شود، به اکتبر سال ۲۰۲۱ منتقل شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید