news-background
news-background

«بونگ جون هو» نسخه ترمیم‌شده Memories of Murder را در آمریکا اکران می‌کند

 

شاهکار جنایی «بونگ جون هو» پاییز امسال در ایالات متحده روی پرده خواهد رفت.

 

استودیوی نئون اعلام کرد که با همکاری «فثم» نسخه‌ی ترمیم‌شده‌ی شاهکار جنایی «خاطرات قتل» (دانلود فیلم Memories of Murder با لینک مستقیم) به کارگردانی «بونگ جون هو» را پاییز امسال در آمریکا اکران می‌کند. این فیلم تنها دو شب و در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اکتبر روی پرده می‌رود و در پی آن «بونگ جون هو» و «ادگار رایت» با یکدیگر گفتگو می‌کنند. «خاطرات قتل» یکی از فیلم‌های محبوب کارگردانان بزرگ از جمله رایت و «کوئنتین تارانتینو» است.

«خاطرات قتل» داستانی واقعی در مورد شکار یک متجاوز جنسی و قاتل زنجیره‌ای در دهه‌ی ۱۹۸۰ کره جنوبی روایت می‌کند. در این فیلم «سونگ کانگ هو» برای اولین بار با کارگردان فیلم همکاری کرد. فیلم مسیر سه کارآگاه مختلف را دنبال می‌کند که سخت می‌کوشند از ذهن یک قاتل خشن رمزگشایی کنند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«بونگ جون هو» می‌گوید: «این پرونده کمدی سیاه و تراژدی را در هم بافته – یک کمدی وهم‌آلود که در ابزردترین ایام شکوفا شد. این فیلم ترکیبی غریب اما در عین حال طبیعی از وحشت و کمدی است زیرا ما حقیقتاً در چنان دورانی زندگی می‌کردیم... زمان جسم و جان خود را برای خلق این فیلم وقف کردم، و حالا چشمانم به این دوخته شده که با ورود به فصلی دیگر همزمان با اکران در ایالات متحده از پاییز امسال، چگونه در تونل زمان پیش خواهد رفت.»

نئون سال گذشته فیلم «انگل» (دانلود فیلم Parasite 2019 با لینک مستقیم) را در آمریکا اکران کرد و ۵۳ میلیون دلار فروخت. این فیلم یکی از پنج عنوان سینمایی غیر-انگلیسی تاریخ آمریکا لقب گرفت و در سراسر دنیا ۲۶۰ میلیون دلار فروش کرد. پیش از آن نیز «انگل» موفق به کسب نخل طلای کن شده بود و در مراسم اسکار چندین جایزه از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال را به خانه برد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید