news-background
news-background

استودیوهای هالیوود برای خریداری فیلم جدید برد پیت و جوزف کوزینسکی صف کشیدند

جمعه گذشته میان استودیوهای بزرگ هالیوود برای خریداری فیلم جدید «برد پیت» رقابتی فشرده آغاز شد. «جوزف کوزینسکی» که «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) را در کارنامه دارد، کارگردان فیلم خواهد بود و «ارن کروگر» و «جری بروکهایمر» به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده به پروژه پیوسته‌اند.

از داستان فیلم جزئیات زیادی فاش نشده جز اینکه «لوییس همیلتون» راننده بریتانیایی فرمول ۱ در آن نقش خواهد داشت. برای خریداری این پروژه استودیوهای پارامونت، ام‌جی‌ام، سونی، یونیورسال، دیزنی، نت‌فلیکس، اپل و آمازون رقابت می‌کنند.

فیلم جدید «جان واتس» با بازی «برد پیت» و «جورج کلونی» نیز اخیراً میان استودیوها رقابتی تنگاتنگ ایجاد کرده بود. پیروز این نبرد در نهایت اپل اریجینال فیلم بود. «هالیوود ریپورتر» می‌نویسد پیت و کلونی در آن فیلم نقش دو دلال تک‌رو بازی می‌کنند که به یک مأموریت گماشته شده‌اند.

کوزینسکی ۴۷ ساله جدا از «ماوریک» با بازی «تام کروز»، تنها چهار فیلم بلند دیگر در کارنامه دارد. فیلم اول او «ترون: میراث» (Tron: Legacy) و دومین فیلم او در مقام کارگردان و نویسنده «فراموشی» (Oblivion) با بازی «تام کروز» بود. دو فیلم دیگر او «تنها شجاعان» (Only the Brave) در سال ۲۰۱۷ و «فرار از اسپایدرهد» (Escape from Spiderhead) بوده‌اند. نت‌فلیکس «اسپایدرهد» با بازی «کریس همسورث» را ژانویه ۲۰۲۲ پخش خواهد کرد.

پیت ۵۷ ساله آخرین بار در فیلم «به‌سوی ستارگان» (Ad Astra) و «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) دیده شده و در سال ۲۰۲۲ فیلم‌های «قطار سریع‌السیر» (Bullet Train) به کارگردانی «دیوید لیچ» و «بابل» (Babylon) به کارگردانی «دیمین شزل» را روی پرده خواهد داشت.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید