news-background
news-background

برترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۸/۱۲/۹

دومین قسمت ریبوت «جومانجی» تحت عنوان «جومانجی: سطح بعدی» که مانند قسمت قبل «کوین هارت»، «کارن گیلان» و «دووین جانسون» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، این هفته با کیفیت دیجیتال یا وب‌-دی‌ال منتشر شد و در صدر جدول ایستاد. «بمب خبری» با بازی «نیکل کیدمن»، «شارلیز ترون» و «مارگو رابی» که به آزارهای جنسی مدیر شبکه‌ی فاکس نیوز می‌پردازد این هفته با کیفیت بلو-ری منتشر شد و در رده‌ی دوم قرار گرفت. «چاقوکشی» ساخته‌ی «رایان جانسون» این هفته سوم شد و «جوجو خرگوش» اثر طنز «تایکا وایتیتی»، «اسکارلت جوهانسون» و «سم راکول» که سال‌های جنگ جهانی دوم و قدرت گرفتن هیتلر را هجو می‌کند رتبه‌ی چهارم را از آن خود کرد.

«آب تیره» به کارگردانی «تاد هینز» وبا بازی «مارک رافلو» و که رسوایی مسمومیت دارویی را تصویر کرده این هفته رده‌ی پنجم را به خود اختصاص داد و قسمت دوم انیمیشن محبوب «یخ‌زده» دیزنی ششم شد. رتبه‌ی هفتم به فیلم تاریخ‌ساز «انگل» ساخته‌ی «بونگ جون هو» رسید که اوایل فوریه چهار جایزه‌ی اسکار از جمله بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال، بهترین فیلم بین‌المللی و بهترین فیلم را تصاحب کرد.

انیمیشن «جاسوس‌های تغییرشکل‌یافته» با صداپیشگی «ویل اسمیت» این هفته با کیفیت بلو-ری عرضه شد و در رده‌ی هشتم ایستاد. «الماس‌های تراش‌نخورده» با بازی «آدام سندلر» نیز سرانجام با کیفیت بلو-ری منتشر شد و در رده‌ی نهم جای گرفت. فیلم فرانسوی زبان «چهره‌ی یک زن در آتش» نیز هفته‌ی گذشته با کیفیت بلو-ری پخش شد و رتبه‌ی دهم را اشغال کرد.

 

۱۰ فیلم برتر هفته در ۳۰نما براساس تعداد دانلود:

  ۱. جومانجی: سطح بعدی (دانلود فیلم Jumanji: The Next Level با لینک مستقیم) ۲. بمب خبری (دانلود فیلم Bombshell با لینک مستقیم) ۳. چاقوکشی (دانلود فیلم Knives Out با لینک مستقیم) ۴. جوجو خرگوش (دانلود فیلم Jojo Rabbit با لینک مستقیم) ۵. آب تیره (دانلود فیلم Dark Waters با لینک مستقیم) ۶. یخ‌زده ۲ (دانلود فیلم Frozen 2 با لینک مستقیم) ۷. انگل (دانلود فیلم Parasite با لینک مستقیم) ۸. جاسوس‌های تغییرشکل‌یافته (دانلود فیلم Spies in Disguise با لینک مستقیم) ۹. الماس‌های تراش‌نخورده (دانلود فیلم Uncut Gems با لینک مستقیم) ۱۰. چهره‌ی یک زن در آتش (دانلود فیلم Portrait of a Lady on Fire با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ۲۰:۵۵

?????

نمایش اسپویل