news-background
news-background

برترین سریال‌های ۳۰نما در یک ماه گذشته – شهریور ماه ۱۳۹۸

سریال بریتانیایی «پیکی بلایندرز» با آغاز پخش فصل پنجم از شبکه‌ی BBC One به صدر جدول برترین سریال‌های ۳۰نما براساس تعداد دانلود آمد. «استیون نایت» نویسنده‌ی سریال اعلام کرده است که در حال نگارش فیلمنامه‌ی فصل‌های بعدی است. رتبه‌ی دوم به سریال «تایتان‌ها» اختصاص یافت که پخش فصل دوم آن از اوایل ماه سپتامبر آغاز شده است.

سریال «دوستان» که بیست و پنجمین سالگرد پخش خود را جشن گرفته نیز این ماه در رده‌ی سوم قرار گرفت. نویسندگان سریال هفته‌ی گذشته تأکید کردند که اپیزود جدیدی برای این سیت‌کام در کار نخواهند بود. مینی‌سریال «چرنوبیل» شبکه‌ی HBO که یکشنبه شب جوایز امی متعددی دریافت کرد رتبه‌ی چهارم را در اختیار گرفت و «واعظ» جایگاه پنجم را تصاحب کرد. انیمه‌ی «حماسه‌ی وینلند» در رتبه‌ی ششم ایستاد و «سوتس» شبکه‌ی USA که این ماه به پایان رسید تا رتبه‌ی هفتم بالا آمد.

سریال ترسناک «باورنکردنی» نت‌فلیکس یکی از عناوین جدید این ماه بود که موفق شد در رتبه‌ی هشتم جای بگیرد. سریال فانتزی «کارناوال رو» با بازی «ارلاندو بلوم» و «کارا دلوین» که برای فصل دوم تمدید شده نیز در رده‌ی نهم ایستاد و سریال «دیوس» شبکه‌ی HBO با بازی «جیمز فرانکو» دهمین سریال برتر این ماه بود.

برترین سریال‌های ۳۰نما براساس تعداد دانلود (شهریور ماه ۱۳۹۸):

۱. پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)

۲. تایتان‌ها (Titans)

۳. دوستان (Friends)

۴. چرنوبیل (Chernobyl)

۵. واعظ (Preacher)

۶. حماسه‌ی وینلند (Vinland Saga)

۷. سوتس (Suits)

۸. باورنکردنی (Unbelievable)

۹. کارناوال رو (Carnival Row)

۱۰. دیوس (The Deuce)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید