news-background
news-background

برادران وارنر به دنبال انتخاب «جیم کری» برای نسخه سالخورده «جوکر»

فیلم «جوکر» (دانلود فیلم Joker 2019 با لینک مستقیم) «تاد فیلیپس» که به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با رده‌ی سنی بزرگسال تبدیل شده، یکی از عناوین تعیین‌کننده‌ی سال گذشته بود که در فصل اهدای جوایز افتخارات بسیاری کسب کرد، اما این فیلم هیچ‌گاه به عنوان آغاز یک چندگانه طراحی نشده بود. در واقع برادران وارنر چنان در موفقیت فیلم تردید داشت که سهم عظیمی از فروش فیلم را از داد چرا که پروژه را با همکاری چندین کمپانی دیگر به تولید رساند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

با این حال، آن‌ها فیلم جداگانه‌ی «فلش» (The Flash) را در حال توسعه دارند و با این فیلم دنیاهای موازی را معرفی می‌کنند. بنابراین «واکین فینیکس» و «جوکر» او هم عملاً بخشی از یک دنیای عظیم‌تر است. از این گذشته، پس از عرضه‌ی این فیلم، هواداران در مورد اینکه «آرتور فلک» در واقع «جوکر» نبوده گمانه‌زنی کردند.

هفته‌ی گذشته گزارش شد که وارنرها برای قسمت دوم و سوم «جوکر» پیشنهاد ۵۰ میلیون دلاری به فینیکس ارائه کرده‌اند. به‌ تازگی منابع «وی‌گات‌دیس‌کاورد» ادعا کرده‌اند که استودیوی برادران وارنر از ایده‌ی معرفی چندین «جوکر» در دنیاهای موازی استقبال کرده و به سراغ «جیم کری» رفته‌اند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

هدف استودیو این است که نشان دهد شخصیت آرتو الهام‌بخش «جوکر» است نه خود آن شخصیتی که در مقابل «بتمن» می‌ایستد. در دنباله‌های احتمالی، شخصیت‌های مختلف «جوکر» در طول چند نسل به نمایش گذاشته خواهند شد و گفته می‌شود که کری ۵۸ ساله یکی از آن‌هاست. او هم «جوکر» واقعی نخواهد بود و شخصیتی است تحت تأثیر آرتور.

کری سابقه‌ی بازی در نقش «ریدلر» در فیلم «بتمن برای همیشه» (دانلود فیلم Batman Forever با لینک مستقیم) را دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۸:۳۵

جیم کری؟ جوکر؟ چه شود.....

نمایش اسپویل