news-background
news-background

بازگشت «Colton Haynes» در نقش روی هارپر در سریال «Arrow»

شبکه «The CW» اعلام کرد که «Colton Haynes» قرار است در فصل جدید سریال «Arrow» در نقش روی هارپر بازگردد. تیرکمان‌باز تربیت شده زیر نظر اولیور کوئین که پیش از این از فصل سه این سریال خارج شده بود و در فصل چهار شاهد حضور کوتاه از او بودیم.

مارک گوگنهایم و وندی مریکل تهیه کنندگان اجرایی این سریال اعلام کرده اند:

ما خیلی از این موضوع هیجان زده هستیم که اعلام کنیم «Colton Haynes» قرار است در سال جاری برای مدت کوتاهی در فصل جدید سریال «Arrow» در نقش روی هارپر ایفای نقش کند. روی هارپر برای حل یک مسئله ضروری و مهم که از اهمیت بالایی برای تیم برخوردار است بار دیگر به شهر استار سیتی دعوت شده است. از طرف دیگر هم زمانی که او و تیا بار دیگر وارد رابطه می‌شوند، تغییراتی در زندگی هر دو آن ها به وجود می‌آید که عواقب طولانی مدتی را به همراه خواهد داشت...

فیلم برداری سریال «Arrow» تا آغاز سال جدید میلادی برای مدتی متوقف شده است، قسمت‌های جدید این سریال نیز در تاریخ 18 ژانویه 2018 منتشر خواهد شد.

استفن امل در نقش اولیور کوئین، دیوید رمزی در نقش جان دیگل، ویلا هلند در نقش تیا کوئین، امیلی بت ریکاردز در نقش فلیسیتی اسموک، جان بارومن در نقش مالکوم مرلین و پل بلکتورن در نقش کارآگاه کوئنتین، از جمله بازیگرانی هستند که در این فصل حضور خواهند داشت. همچنین مانو بنت در نقش اسلید ویلسون به همراه پسر خود یعنی جو ویلسون که توسط لیام هال ایفا خواهد شد، در این فصل حضور دارند. جولیانا هارکیوی در نقش دینا دریک، دیوید نیکل در نقش آناتولی نیازف، مایکل امرسون در نقش « Cayden James» و کرک اسودو در نقش ریچاردو دیاز ملقب به ریچارد دراگون از جمله دیگر بازیگران این سریال خواهند بود.

سریال «Arrow» بر اساس شخصیت‌های اصلی کتاب های کمیک «DC» توسط گرگ برلانتی، مارک گوگنهایم، اندرو کرایزبرگ، وندی مریکل و سارا شکتر تهیه‌ و اجرا می‌شود. سریال «Arrow» توسط کمپانی «Bonanza Productions» به همراه کمپانی «Berlanti Productions» و «Warner Bros» تهیه و تولید می شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۴۴

مالکوم مرلین که خداحافظی کرد از dc

نمایش اسپویل