news-background
news-background

کارگردانان Avengers با شکایت «اسکارلت جوهانسون» از دیزنی در مورد بازگشت به «دنیای سینمایی مارول» تجدید نظر می‌‌کنند

اگرچه بسیاری معتقد بودند که شکایت «اسکارلت جوهانسون» از دیزنی به دلیل انتشار «بیوه سیاه» (Black Widow) از دیزنی+ همزمان با اکران در سالن‌های سینما می‌توانست در رسانه‌ها مطرح نشود به شکل خصوصی حل و فصل شود، اما با علنی شدن این نزاع حقوقی، بعضی از پروژه‌های آینده مارول از جمله عنوانی با مشارکت برادران روسو به تعویق افتاده است.

«وال استریت ژورنال» گزارش داده است که بازگشت شکوهمند این دو کارگردان به «دنیای سینمای مارول» پس از «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War) و «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) و مذاکرات آن‌ها با استودیو با شکایت جوهانسون به «بن‌بست» خورده و آن‌ها هم مانند جوهانسون در مورد نحوه پخش آن فیلم بدون عنوان خود اظهار نگرانی کرده‌اند.

هرچند پروژه بعدی روسوها برای مارول نامشخص است، اما مصاحبه‌های پیشین آن‌ها نشان می‌دهد که این فیلم ممکن است «جنگ‌های سری» (Secret Wars) یا فیلمی برای شخصیت‌های «ایکس-من» (X-Men) باشد. برادران روسو دو فیلم «کاپیتان آمریکا» (Captain America) را هم برای مارول و دیزنی ساخته‌اند و در هر دو با جوهانسون همکاری داشته‌اند. پیش‌تر گزارش شده بود که «کوین فایگی» از شکایت جوهانسون «خشمگین و شرمسار» است.

روسوها با این حال دست روی دست نگذاشته‌اند و «مرد خاکستری» (The Gray Man) نت‌فلیکس با بازی «رایان گاسلینگ»، «کریس اوانز» و «آنا د آرماس» را ساخته‌اند. این فیلمسازان علاوه بر این بازسازی «حادقه توماس کراون» (The Thomas Crown Affair) و فیلم علمی-تخیلی «الکتریک استیت» (The Electric State) با بازی «میلی بابی براون» و اقتباس سینمایی از سریال انیمه «نبرد سیاره‌ها» (Battle of The Planets) را نیز در دست ساخت دارند.

شکایت جوهانسون از دیزنی با لحنی بسیار تند پاسخ داده شد. ماه گذشته گزارش شد که کمپانی دیزنی در تلاش است تا شکایت «اسکارلت جوهانسن» محرمانه برگزار کند. «جان برلینسکی» وکیل اصلی جوهانسن در واکنش به این درخواست‌ها و بیانیه‌های دیزنی، شنبه این هفته گفت: «دیزنی پس از آنکه در واکنش به این شکایت حمله‌ای زن-ستیزانه به اسکارلت جوهانسن کرد، حالا طبق انتظار، سعی می‌کند سوءرفتارش را با درخواست حکمیت محرمانه مخفی کند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید