news-background
news-background

بازسازی The Wild Bunch: «مل گیبسون» به دنبال جذب «مایکل فاسبندر» و «پیتر دینکلج»

درحالی که امسال چندین پروژه از «مل گیبسون» در جشنواره‌ی کن به فروش رسانده می‌شود، او خود را برای کارگردانی فیلم دیگری آماده می‌کند که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی وسترن «این گروه خشن» (The Wild Bunch) است. منابع نزدیک به پروژه فاش کرده‌اند که فیلمساز به دنبال به خدمت گرفتن «مایکل فاسبندر»، «پیتر دینکلج» و «جیمی فاکس» بوده و با آنان وارد مذاکره شده است. نسخه‌ی اصلی فیلم در سال ۱۹۶۹ توسط «سم پکینپا» کارگردانی شده بود و در مورد گروهی از یاغیان پا به سن گذاشته بود که آخرین ماجراجویی خود را برنامه‌ریزی می‌کردند.

فیلمنامه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده توسط «برایان بگبی» با همکاری گیبسون به نگارش درآمده و «جری بروک‌هایمر» تهیه‌کننده‌ی آن است. استودیوی برادران وارنر این فیلم را بازاریابی و عرضه می‌کند. هنوز قراردادی با بازیگران به امضاء نرسیده اما منابع می‌گویند پروژه از پاییز آینده فیلمبرداری می‌شود. آخرین اثر گیبسون در مقام کارگردان «سه‌تیغ هکسا» بود که برنده‌ی دو جایزه‌ی اسکار شد و چهار نامزدی دیگر از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را دریافت کرد.

فاسبندر باید در فیلم «کونگ فیوری ۲» (Kung Fury 2)‌ در کنار «آرنولد شورازنگر» و «دیوید هسلهاف» بازی کند. دینکلج در حال حاضر «بازی تاج‌وتخت» را روی ایر دارد و باید در کنار «جاش برولین» در فیلم کمدی «برادران» (Brothers) به نویسندگی «ایتان کوهن» بازی کند. گیبسون نیز به زودی در کنار «شیا لابوف» در فیلم «راث‌چایلد» (Rothchild) به کارگردانی «جان اس. بیرد» (استن و اولی) بازی خواهد کرد. او برای کارگردانی «ویرانگر» (Destroyer) در مورد جنگ جهانی دوم هم انتخاب شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۷:۰۱

آخه چه نیازی به بازسازی این شاهکاره!!!!!! یک خرده خلاقیت به خرج بدید، خاطرات مون رو ول کنید بابا جان!

نمایش اسپویل