news-background
news-background

اولین تصاویر از Army of Thieves پیش‌درآمد Army of the Dead

نت‌فلیکس از اولین تصاویر فیلم «ارتش سارقان» (Army of Thieves) که پیش‌درآمدی است برای «ارتش مردگان» (Army of the Dead) «زک اسنایدر» رونمایی کرد. این تصاویر نماهایی از «ماتیاس شوایگهوفر» در نقش «لودویگ دایتر» سارق آلمانی که در رویدادهای «ارتش مردگان» حضور داشت، دیده می‌شود.

در یکی از این تصاویر، دایتر در کنار دیگر اعضای گروه با بازی «ناتالی امانوئل»، «روبی او. فی»، «غلام خان» و «جاناتان کوئن» قابل رؤیت است. این گروه از سارقان در سراسر اروپا سفر می‌کنند و قفل گاوصندوق‌هایی را می‌شکنند که شکستنشان از نظر فنی ناممکن است.

«ارتش سارقان» داستانی پیش از رویدادهای «ارتش مردگان» روایت می‌کند و از لاس وگاس فاصله می‌گیرد. اسپین-آف انیمیشن «ارتش مردگان» و این پیش‌درآمد بر روی سرقت‌ها تمرکز خواهد کرد و سعی دارد کاری به کار زامبی‌ها نداشته باشد. اسنایدر داستان اریجینال «ارتش مردگان» را با همکاری «شی هتن» خلق کرده، در حالی که شوایگهوفر کارگردان این فیلم است.

شوایکهوفر سال گذشته در زمان معرفی پیش‌درآمد گفته بود: «تا همین جا نیز سهیم بودن در این فیلم پرستاره «زک اسنایدر» افتخار بزرگی بوده – پروژه‌ فریبنده‌ای است. خوشحالم که حالا در سطوح مختلفی توسعه پیدا می‌کند.»

سریال انیمه «ارتش مردگان: وگاس گمشده» (Army of the Dead: Lost Vegas) پیشینه شخصیت «دیو باتیستا» در روزهای ابتدایی سقوط وگاس و مواجهه‌اش با هجوم زامبی‌ها را پی می‌گیرد. اسنایدر دو اپیزود از این سریال را هم کارگردانی می‌کند.

نت‌فلیکس «ارتش سارقان» را پاییز امسال پخش خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید